مشکل آب در مهران برطرف شد/ترافیک سنگین در جاده های منتهی به کربلا

برطرف شدن مشکل آب شرب در مرز مهران، ترافیک پرحجم در جاده‌های منتهی به مرزهای چهارگانه و خالی بودن 30 درصد از ظرفیت پارکینگ‌های موجود در بیرون شهر مهران، از تازه‌ترین خبرهای اربعین است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، برطرف شدن مشکل آب شرب در مرز مهران، ترافیک پرحجم در جاده‌های منتهی به مرزهای چهارگانه و خالی بودن ۳۰ درصد از ظرفیت پارکینگ‌های موجود در بیرون شهر مهران، از اخبار بسته خبری اربعین امروز است.

مشکل آب شرب در پایانه مرزی مهران برطرف شده است

مشکلی که در مرز و پایانه مرزی تا روز گذشته وجود داشت، آب شرب بود. آب شرب به اندازه کافی و برای نیاز زائران اکنون موجود است به نحوی که هر زائر ۲ یا ۳ بسته آب معدنی هم به همراه خود دارد و مشکل آب شرب شهری هم برطرف شده است.

بر اساس اعلام معاونت هماهنگی ستاد اربعین، بر اساس مشاهداتی که در زرباطیه عراق صورت گرفت، تا ۵۰۰ متری اول مشکل آب برای زائران حل شده است.

همچنین تردد در پایانه مرزی مهران روان، اما کند گزارش شده است.

ترافیک پرحجم در جاده‌های منتهی به مرزهای چهارگانه

سردار حمیدی رییس پلیس راهور گفت: در اکثر جاده‌های منتهی به مرزهای چهارگانه (شلمچه، چذابه، مهران و خسروی) شرایط ترافیکی پرحجم اما روانی را شاهد هستیم.

در برخی از این مقاطع جاده‌ها به دلیل کندی حرکت که وجود دارد، نسبت به روان سازی آنها اقدام صورت گرفته است. اکثر پارکینگ‌های شهرهای مرزی در درون شهرها اشباع شده است. علی‌رغم اینکه هنوز یک هفته تا اربعین حسینی باقی مانده امکان اینکه اسکان بیشتری را برای افرادی که با خودروهای خود به مرزها می‌آیند، فراهم کرده‌ایم.

زائران بهتر است با توجه به اینکه در روزهای آینده با تراکم مواجه شوند، لذا برای رفت و بازگشت خود برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، با توجه به اینکه بخش زیادی از حوادث مربوط به واژگونی خودرو است، زائران بهتر است در طول سفر خود استراحت کنند.

زائران نشانی پارکینگ و محل دقیق پارک خودروی خود را یادداشت کنند

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: زائران در زمان پارک خودرو، نشانی و محل دقیق وسیله نقلیه خود را یادداشت کنند تا هنگام برگشت با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030158

وب گردی

وب گردی