خدمات دهی شهرداری به زائران اربعین حسینی در مرز خسروی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۳ (دبیر ستاد اربعین ) با اشاره به  تجهیز مرز خسروی به امکانات رفاهی و  بهداشتی از آمادگی کامل این منطقه برای خدمت رسانی به زائران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، صالح زاده گفت: با توجه به افزایش جمعیت زائران از سراسر کشور نسبت به سال گذشته و حجم بالای تردد در مرز خسروی و لزوم ارائه خدمات شهری مطلوب به زائران و شهروندان قصر شیرین ، با شیفت بندی صورت گرفته به صورت روزانه زباله ها جمع آوری و سطح مسطح مسیر تردد زوار، گیت های ورودی رفت و روب شده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات محیطی در شهرستان قصر شیرین صورت گرفته است افزود: در این عملیات بنر های متناسب با اربعین و اطلاع رسانی محل اسکان زوار و مواکب و همچنین پرچم در مسیر زایران نصب شده است.

معاون شهردار منطقه۱۳ گفت : با توجه به افزایش حجم تردد زوار از مرز خسروی ،ده ها سرویس بهداشتی پورتابل جانمایی و توسط ناظران کلیه سرویس ها بازدید و ضمن شستشوی مداوم ،معضلات و مشکلات احصا شده به فوریت رفع می شود.

وی با اشاره به جانمایی مخازن زباله در نقاط مختلف ادامه داد: در این راستا با استقرار دستگاه های تانکر لجنکش، واترجت، فان مکانیزه و یک دستگاه خودرو روباز؛ حمل زباله، شستشو و نظافت مسیرها انجام می گیرد.

گفتنی است ، با توجه به استقرار شهرداری منطقه۱۳ در مرز خسروی و ارائه دهه ها خدمت متنوع و متعدد ، این منطقه در آماده باش کامل به سر برده و به صورت بی قفه برای رفاه حال زائران فعالیت انجام می دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030163

وب گردی

وب گردی