اختصاص یک رام قطار اتوبوسی رایگان به زائران در محور خرمشهر ـ شلمچه

فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران یک رام قطار اتوبوسی در محور خرمشهر- شلمچه و بالعکس به صورت 24 ساعته و رایگان در اختیار زائرین اربعین قرار داده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ حشمت اله ملکی گفت: به همین منظور پلیس راه آهن با اعزام نیروهای کمکی توان عملیاتی یگان های فعال در مسیر تردد زائران را ارتقاء داده و با تلاش شبانه روزی در صدد برقراری امنیت ایستگاه ها و محورهای ریلی منتهی به جنوب و جنوب شرق کشور هستند.

راه اندازی و اعزام گشت "درزین" به صورت شبانه روزی

فرمانده قرارگاه تاکتیکی خطوط ریلی ماموریت اربعین حسینی با اشاره به اجرای طرح ویژه اربعین حسینی در راستای تشدید اقدامات کنترلی اشاره کرد و گفت: پلیس راه آهن به منظور ارتقاء امنیت قطارها و خطوط ریلی، مقابله با فعالیت گروهک های معاند، سرکشی از طول خط ریلی و ایستگاه های فاقد پلیس، پیشگیری از سنگ پرانی به قطارها، تامین نظم و امنیت محورها و زائران اربعین حسینی، با برنامه ریزی صورت گرفته اقدام به راه اندازی و اعزام گشت "درزین" پیشرو به صورت شبانه روزی در محورهای پر تردد ریلی تا پایان مراسم کرده است.

سرهنگ ملکی در پایان با تاکید بر اینکه تمام امکانات پلیس راه آهن در خدمت زائران قرار دارد، اظهار امیدواری کرد با انجام شایسته ماموریت، پلیس نیز بتواند سهمی در دفتر خادمان اباعبدالله‌الحسین داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030168

وب گردی

وب گردی