حناچی باز هم  تذکر گرفت

عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به شهردار تهران گفت: رعایت استاندارد در فرایندهای ساخت و ساز نقش مهمی در افزایش ایمنی شهروندان دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در تذکری در جلسه شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید به مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد در ساخت و سازها توجه ویژه‌ای داشته باشد و این موضوع در ساختمان‌های در دست احداث در نظر گرفته شود و الگویی برای سایر دستگاه‌های اجرایی نیز باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهردار تهران باید به موقع مصوبات شورا را مورد توجه قرار دهد و شاهد ارتقاء کیفیت ساخت و ساز در شهر باشیم گفت:‌ رعایت استاندارد در فرایندهای ساخت و ساز نقش مهمی در افزایش ایمنی شهروندان دارد.

عضو شورای شهر تهران گفت:‌ استفاده از مصالح و فرآورده‌های ساختمانی و همچنین بهره‌مندی از کارگران متبحر سبب بهبود ایمنی ساختمان‌ها می‌شود.

فراهانی تاکید کرد: اجرای کامل مصوبات شورای شهر تهران از جمله الزام شهرداری به فرهنگ سازی در خصوص ترویج استفاده از مصالح و فرآورده‌های ساختمانی استاندارد ضرورت دارد و مصوبه چگونگی ایمن سازی و استاندارد بیمارستان‌ها و مراکز تشخیص و درمانی شهر باید در مسیر تحقق ساخت و ساز استاندارد و با کیفیت قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030211

وب گردی

وب گردی