مدیر کل دانشجویی واحد بندرعباس نماینده و بازرس ویژه خوابگاه‌های دانشجویی شهرستان شد

از طرف فرمانداری بندرعباس، فروغ زارعی مدیر کل دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس به عنوان نماینده ویژه فرمانداری در امور خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های بندرعباس انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندرعباس و رئیس کمیسیون دانشجویی دانشگاه‌های بندرعباس در جمع مدیران دانشجویی دانشگاه های این شهرستان با اعلام این خبر گفت: با ارزیابی های به عمل آمده دانشگاه آزاد اسلامی توانسته به خوبی از دادن خدمات درخور دانشجویان پشتیبانی عملی نماید و مدیر دانشجویی این واحد دانشگاهی به عنوان نماینده فرمانداری و کمیسیون دانشجویی انتخاب و مسئولیت نظارت و هماهنگی در امور خوابگاهی و دانشجویی را بر عهده خواهد داشت.

فرزاد ابراهیمی گفت: دانشگاه های باید در ایجاد شور و نشاط در کنار دمیدن روح امید به جامعه تلاش کنند تا جوانان با امید به آینده بتوانند با تلاش و پشتکار آینده ایران اسلامی را بسازند.

وی اظهار امیدواری کرد بتوان با همدلی، همیاری و ایجاد فضایی امن همراه با آرامش و امید، اخلاق مداری و تهذیب را در دل جوانان زنده کرد تا جوانان بتوانند با تکیه بر اخلاق اسلامی و شئونات انقلابی، در جهت منویان مقام معظم رهبری گام بردارند.

مدیر کل دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این کمیسیون، ضمن قدردانی از اعتماد این کمیسیون به وی افزود: امید که بتوانم برای خدمت به جامعه اسلامی و پیگیری امور رفاهی دانشجویان، گام های هر چند کوچک اما موثر و شایسته بردارم.

فروغ زارعی با اعلام گزارش از روند ثبت نامیان ورودی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس از تهیه بسته های فرهنگی حاوی بیانات معظم له در گام دوم انقلاب، خوش آمدگویی، راهنمایی ثبت نام، و دستور العمل های عفاف و حجاب خبر داد و افزود: اختصاص سالنی با امکانات خوب جهت والدین دانشجویان پذیرفته شده ، انجام تست سلامت برای ورودیان جدید، انجام امور مشاوره در رابطه با انتخاب رشته و بازار کار، برگزاری جلسه توجیهی برای دانشجویان و خانواده های آنها با حضور نماینده سازمان و مسئولان دانشگاه، اجرای سخنرانی در مبحث ازدواج آسان با حضور مسئول دفتر نهاد رهبری و خانم دکتر طهرانی مشاور مذهبی خانواده از اقدامات اولیه در بدو ورود دانشجویان به دانشگاه بود.

وی در پایان استفاده از نظرات و پیشنهادات اساتید و صاحب نظران را در این حوزه خواستار شد و گفت: پیشنهادات علمی و عملی برای بهتر شدن کار همواره مورد توجه و نظر ما است، امید که با بهره گیری از این نظران، راه توسعه موفقیت نیز هموار شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1030225

وب گردی

وب گردی