منافقین در مجلس شورای اسلامی  خوب جایی ندارند

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین گفت: رئیس جمهور، مجلس خوب و موثر را مجلسی می‌داند که علاوه بر دیگر احزاب حتی آدمکش‌های منافقین هم در آن حضور دارند.

محمدامین طالب علم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه نطقی که روحانی درباره شوای نگهبان داشت، همانند دیگر نطق‌های وی تعجب برانگیز بود، گفت: حسن روحانی در دوره ریاست جمهوری خود در برهه‌های حساس و با وجود معضلات اقتصادی و سیاسی به سایر قوه‌ها یا دستگاه‌های نظارتی ایراد و خرده گرفتند.

وی اضافه کرد: روحانی با سخنان تخریبی خود علیه سایر نهادهای انقلابی قصد دارد تمرکز جامعه را از ضعف‌های عملکردی دولت منحرف کند. حال آنکه اکنون نزدیک به انتخابات مجلس است و این سخنان فشار به دستگاه نظارتی حساسی مثل شورای نگهبان را زیاد می‌کند.

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین بیان کرد: نبود شورای نگهبان و تایید افرادی که عدم صلاحیت آنها واضح است نه تنها بدنه نظام را مورد آسیب قرار می‌دهد بلکه نباید تعجب کرد به قول جناب رئیس جمهور فردی که از افراد گروهک جنایتکار منافقین است پشت تریبون مجلس نطق کند و از نگرانی خود درباره عزت جمهوری اسلامی بگوید.

وی با تاکید بر اینکه «مجلس و‌ حضور منافقین» واقعا دو کلمه متناقض است، گفت: رئیس جمهور، مجلس خوب و موثر را مجلسی می‌داند که علاوه بر دیگر احزاب حتی آدمکش‌های منافقین هم در آن حضور دارند.

طالب علم عنوان کرد: مجلس اول از همه گروه‌ها حضور داشتند چون مجلس و شورای نگهبان نو پا بودند. این سخن کاملا بی‌پایه و اساس است که مجلس اول بدون نظارت فعال و حضور دستگاه‌هایی چون شورای نگهبان بهترین عملکرد را داشت حال آنکه شورای نگهبان پیش‌تر تشکیل و کار نظارت را عهده‌دار شده بود.

این فعال دانشجویی در تکمیل سخنان خود گفت: افرادی مانند بنی صدر مانند گرگی در لباس میش تایید صلاحیت شد و به عنوان رئیس جمهور ضربات زیادی به جبهه حق زدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در نامه به فقهای شورای نگهبان از لفظ پُست «مقدس» شورای نگهبان استفاده می‌کنند که خود نشانگر اهمیت و عزیز بودن این دستگاه نظارتی در نگاه امام راحل است. حال آنکه آقایان این دستگاه را به سختگیری در عمل نظارت متهم می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030230

وب گردی

وب گردی