حضور رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در مرزهای شلمچه و چذابه

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی  با حضور در مرزهای شلمچه و چذابه از نزدیک با روند خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی آشنا شد. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در این بازدید رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در بین کارکنان و دانشجویان حاضر در موکب شهدای دانشگاه آزاد اسلامی با آنها گفتگو کرد و بر لزوم خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین حسینی تاکید کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم در این بازدید به روند خدمت رسانی به زائران حسینی اشاره کرد و گفت: موکب و ایستگاه های صلواتی دانشگاه آزاد خوزستان تا بعد از اربعین در خدمت زوار امام حسین (ع) خواهند بود.
در ادامه حجت الاسلام فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان افزود: توزیع دفترچه راهنمای سفر اربعین بین زائران و ارسال یک محموله آب معدنی به ارزش 10 میلیون ریال توسط واحد امیدیه تحویل موکب دانشگاه آزاد خوزستان شد که با آمادگی بیشتر و بدون کم و کاست، خدمات ارائه شود.
وی ادامه داد: هدف دانشگاه آزاد خوزستان ارائه خدمات درخور عاشقان امام حسین (ع) است که تمام واحدهای دانشگاهی با انسجام و برنامه ریزی قدم در این راه گذاشته اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030235

وب گردی

وب گردی