تزریق رویکرد مهارت آموزی به دانشجویان به اشتغال آنان کمک می‌کند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و هیات همراه با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان دیدار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بندرانزلی حسین شریفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با ابراز خرسندی از گسترش تعامل میان سازمان فنی و حرفه ای و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی ازظرفیت های لازم نظیر امکانات آزمایشگاهی و... برخوردار بوده و بستر برای توسعه همکاری ها میان این واحد دانشگاهی و سازمان فنی و حرفه ای فراهم است.

شریفی با اشاره به تغییر نگاه و رویکرد مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی و توجه بیشتر به امر مهارت آموزی و تخصص گرایی، اضافه کرد: این نگاه در مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی تقویت گردیده و تغییر عنوان معاونت سمای دانشگاه آزاد اسلامی به معاونت آموزش های عمومی و مهارتی در راستای همین تغییر رویکرد بوده است.

در ادامه این دیدار محمد حسینی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان نیز اشاره کرد: لزوم گسترش تعامل میان سازمان فنی و حرفه ای و مراکز دانشگاهی در دستور کار این سازمان قرارگرفته و می توان با انجام پروژه های مشترک و برنامه های مختلف نظیر برگزاری سمینارها و ...، مهارت های لازم را به دانشجویان آموزش داد و بی تردید تزریق رویکرد مهارت آموزی به دانشجویان، نتایج خوبی به دنبال خواهد داشت.

محمد حسینی همچنین افزود: لازم است تخصص و مهارت های لازم برای رشته های مختلف، شناسایی گردیده و برنامه ریزی های لازم در این راستا صورت گیرد تا بستر و زمینه برای احراز شغل توسط دانشجویان فراهم شود.

به گزارش ایسکانیوز دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو و ۸۱ عضو هیات علمی، در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1030252

وب گردی

وب گردی