حضور جوانمرد در اردوی تمرینی تیم کشتی دانشگاه آزاد

کمال جوانمرد رئیس اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد با حضور در اردوی تیم کشتی این باشگاه با مربیان و بازیکنان این تیم دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کمال جوانمرد رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در محل تمرین تیم کشتی این داشنگاه با مربیان و بازیکنان آنها دیدار و گفت و گو کرد.

او که خود سابقه حضور در ورزش کشتی را دارد با این تیم تمرین کرد و از نزدیک با بازیکنان تیم در مورد مسابقه این هفته به صحبت پرداخت.

اردوی تیم کشتی دانشگاه آزاد برای حضور در نخستین هفته از مسابقات سوپرلیگ کشتی از هفته گذشته در هتل فرهیختگان برگزار شده و بازیکنان با حضور در اردوی فشرده، زیرنظر سرمربی و کادرفنی خود را برای این بازی آماده می کنند.

کمال جوانمرد بعد از پایان بازدید از این اردو به خبرنگار ایسکانیوز گفت: بی اندازه خوشحالم که فرصتی دست داد تا بین تدریس و اداره کارهای باشگاه، به این اردو سر بزنم. البته قطعا در اردوی تیم های دیگر نیز حضور خواهیم داشت و با مربیان زحمتکش و بازیکنان تمام تیم ها صحبت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: میزان آمادگی بازیکنان بسیار مطلوب بود و من بسیار از این وضعیت راضی هستم. روحیه بسیار خوبی بر تیم حاکم است و یقین دارم که فصل درخشانی انتظار ما رامی کشد. این تیم و این همه انرژی مثبت بوی قهرمانی می دهد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1030264

وب گردی

وب گردی