حرمت به الزامات دانشگاه حرمت به خود دانشجو است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در جلسات معارفه دانشجویان جدیدالورود بر رعایت الزامات دانشگاه و موازین قانونی و اسلامی به منظور حفظ آرامش و بالندگی محیط تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، سیدعلی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در دیدار با دانشجویان جدید الورود ضمن تبریک قبولی و خیرمقدم از ایشان خواست تا با رعایت شئونات و اخلاق اسلامی نسبت به رعایت الزامات و قوانین دانشگاه همراه باشند.

وی افزود: شما با تلاشتان و خوداتکایی موفق شدید تا لباس پزشکی بر تن کنید، قدر لحظات سرنوشت ساز زندگی خود را بدانید و در وهله اول نسبت به پدر و مادر خود و سپس استادان خود قدرشناس باشید.

ابطحی اظهار کرد: این دانشگاه با برخورداری از 8 دانشکده، اساتید مجرب و نامور، آزمایشگاه های متعدد و مراکز بالینی شرایط مساعدی را برای آموزش شما فراهم کرده است که امیدواریم با تلاش و کوشش خود بتوانید از این بستر مناسب بهره برده و در آینده نسبت به حل مشکلات جامعه و مردم تاثیرگذار باشید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در بخشی از سخنان خود با تاکید بر رعایت الزامات دانشگاه تصریح کرد: در تمام دانشگاه های دنیا الزاماتی وجود دارد که دانشجویان موظف به رعایت آن می باشند، ما نیز با توجه به اعتقادات دینی و مذهبی و موازین قانونی پایبند به اصولی هستیم که شما می بایست از آن تبعیت کنید و حرمت به دانشگاه و آرامش و بالندگی محیط علمی خواهد بود.

وی افزود: جلساتی با خانواده های شما خواهیم داشت. ضمن اینکه از مشارکت آنها در ارتقاء تحصیلی شما بهره خواهیم برد از نظرات آنان نیز بهره مند خواهیم شد.

ابطحی گفت: یکی از افتخارات ما قبولی و کسب رتبه های برتر دانشجویان در امتحانات جامع پیش کارورزی، علوم پایه، المپیادها و فلوشیپی است. امیدوارم شما نیز راه پیشینیان را ادامه دهید و به عنوان دانشگاه حل مشکل بتوانید در آینده نسبت به حل معضلات جامعه تاثیر گذار باشید.

بر اساس این گزارش جلسات استقبال از دانشجویان جدیدالورود به همت معاونت دانشجویی فرهنگی با حضور هیات رئیسه و به تفکیک دانشکده ها در این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030278

وب گردی

وب گردی