هوای تهران سالم است/ شاخص 68

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 68 قرار گرفته و هوای تهران سالم است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 68 قرار گرفته و هوا سالم است همچنین شاخص کیفیت هوا طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 85 قرار داشته و هوا سالم بود.

تهران از ابتدای سال 25 روز هوای پاک، 154 روز هوای سالم، 27 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این آمار در مدت مشابه سال گذشته به صورتی بود که پایتخت 10 روز هوای پاک، 170 روز هوای سالم و 27 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشت.

حداکثر دمای هوا برای روز جاری 22 درجه و کمترین 15 درجه اعلام شده است.همچنین احتمال وزش باد در برخی ساعات روز با سرعت متوسط وجود دارد.

علیرغم اعلام این شاخص‌ها بسیاری از آلودگی هوا در روز گذشته گلایه مند بودند و در فضای مجازی اعلام کردند که با اجرای طرح کاهش آلودگی هوای،‌هوای تهران آلوده‌تر شده است.

محمدعلیخانی عضو شورای شهر تهران نیز اجرای طرح کاهش آلودگی هوا را دلیل آلودگی هوای تهران از ابتدای تابستان تاکنون می‌داند و اعلام کرد: شهرداری در مورد کاهش آلودگی هوا غلو می‌کند و طرح جدید ترافیک به اهداف خود نرسیده است. اما مدیران شهری معتقدند افزایش ازن به دلیل بیشتر شدن تابش نور خورشید دلیل آلودگی هوا بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030297

وب گردی

وب گردی