برگزاری هشت رویداد ورزشی به مناسبت هفته وحدت/ نقش تعیین کننده رسانه‌‌‌‌‌‌ها در معرفی ورزش دانشگاه آزاد

صبح امروز جلسه هماهنگی کمیته مسابقات دانشگاهی کشور در دفتر اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه هماهنگی کمیته مسابقات ورزشی دانشگاه های کشور، با حضور کمال جوانمرد رئیس اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد و مسئولان تربیت بدنی دانشگاه های کشور برگزار شد.

ورزش از منظر قدرت و تهدید نرم

در ابتدای این بحث جوانمرد با تبریک هفته تربیت بدنی به مسئولان ورزشی دانشگاه های آزاد در استان های مختلف، توجه آنها به ورزش از منظر قدرت نرم و تهدید نرم را جلب کرد و از آنها خواست که جایگاه ورزش در جوامع مدرن را بیشتر در دانشگاه های خود تبیین کنند.
وی همچنین با اشاره به نقش رسانه های ورزشی در معرفی ورزش دانشگاه آزاد و انتشار اخبار رسانه بر افزایش سطح شادمانی و نشاط در کشور از طریق ورزش تاکید کرد.

جوانمرد در ادامه با تشکر از استان هایی که در ماه های گذشته یا آینده، میزبانی مسابقات را برعهده گرفته بودند یا قرار است میزبان باشند گفت: مسابقات دانشجویی کشور چندسالی تعطیل بود اما با همت واحدهای استانی مجددا راه افتاد و نتایج درخشانی هم داشت.
رییس اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد در ادامه به برگزاری ۸ رویداد ورزشی در ماه های پیش رو و به مناسبت هفته وحدت اشاره کرد و از مسئولان استانی درخواست کرد تا این رویدادها را جدی بگیرند.

جزئیات برگزاری هشت رویداد ورزشی به مناسبت هفته وحدت

در ادامه جلسه، جزئیات برگزاری رویدادهای ورزشی دانشگاه آزاداسلامی به مناسبت هفته وحدت اعلام شد. مطابق صحبت های کامران کتال رئیس برگزاری مسابقات سراسری دانشگاه آزاد اسلامی، هشت رویداد ورزشی به مناسبت هفته وحدت در آبان ماه برگزار می شود. مسابقات والیبال، فوتسال، بدمینتون و تنیس روی میز برای برادران و مسابقات بدمینتون و تنیس روی میز برای خواهران و همچنین دو رویداد صحرانوردی و جنگل نوردی برای بزرگداشت هفته وحدت در نظر گرفته شده اند. این مسابقات در نیمه اول آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی همچنین با ارائه دستورالعمل برگزاری مسابقات به میزبانان این هشت رویداد ورزشی برجسته، از آنها خواست تا میزبان خوبی برای کارکنان و استادان دانشگاه های کشور باشند.

تشویق به درآمدزایی

گفتنی است، یکی دیگر از بحث های مطرح شده در این نشست تاکید بر درآمدزایی واحدهای ورزشی بود که مورد تایید و سفارش رئیس دانشگاه آزاد نیز هست. در این نشست مسئولان واحدها به بیان مشکلات و سوالات خود در زمینه درآمدزایی پرداختند و رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد نیز پاسخ ابهامات و پرسش ها را بیان کرد.
دانشگاه آزاد تصمیم دارد تا دو سال آینده ورزش دانشجویی و حرفه ای خود را به صورت کامل خودکفا کند و از طریق اماکن ورزشی و آکادمی های تازه تاسیس حرفه ای، بودجه خود را به دست بیاورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030310

وب گردی

وب گردی