قیمت و تاریخ عرضه iPhone SE 2 اعلام شد

پس از دو سال انتظار سرانجام قیمت و تاریخ عرضه iPhone SE 2 اعلام شد

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اپل در سال 2016 مدل «iPhone SE» را معرفی کرد . بعد از دو سال تاخیر در به روز رسانی این مدل، کاربران به تدریج امید خود را در این زمینه از دست داده بودند.

سرانجام « مینگ چی کوو » که در زمینه پیش بینی های خود در مورد اپل معروف است، خبر خوب را داد. کوو در اوایل این ماه گفته بود که آیفون SE 2 به زودی عرضه می شود.

قیمت و تاریخ معرفی iPhone SE 2

پس از دو هفته، کوو جزئیات بیشتری را به اشتراک گذاشت. همانطور که قبلاً نیز گفته شد، ویژگی های دستگاه بسیار شبیه به آیفون 8 خواهد بود.

به عبارت دیگر، ما در آیفون SE 2 طرحی مشابه با آیفون 8 خواهیم دید. این گوشی با سه گزینه رنگ مختلف نقره ای، خاکستری و قرمز و دو گزینه ذخیره سازی 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد.

اگر چه طراحی کلی آن مانند آیفون 8 به نظر می رسد اما این مدل با پردازنده Bionic A13 و 3 گیگابایت رم همراه خواهد بود. این بدان معنی است که پردازنده ای مشابه آیفون 11 و آیفون 11 پرو خواهد داشت حتی اگر رم آن 1 گیگابایت کمتر باشد.

البته در این گوشی ما 3D Touch را نخواهیم دید. اگر چه این یکی از بزرگترین ایرادات در مقایسه با آیفون 8 است اما اپل از این ویژگی به همراه آیفون 11 خداحافظی کرد.

مدل جدید آیفون اپل با قیمت اولیه 399 دلار برای فروش در دسترس خواهد بود و در سه ماهه اول سال 2020 به کاربران معرفی می شود. کوو معتقد است اپل به تهیه کنندگان خود گفته است که ماهانه 2-4 میلیون iPhone SE 2 تولید کنند. اپل انتظار دارد بیش از 30 میلیون iPhone SE 2 را در سال 2020 بفروشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030318

وب گردی

وب گردی