برنامه‌‌‌‌‌‌های آموزشی  دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به معاونت علوم پزشکی واگذار شد

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رشته‌های پزشکی و دامپزشکی تلفیق نشده ولی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی عهده دار برنامه‌های آموزشی دامپزشکی نیز شده است.

محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌‌‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آموزش پزشکی و دامپزشکی در این دانشگاه گفت: همان‌‌‌طور که رشته روان‌‌‌‌شناسی و روان‌‌‌پزشکی به علوم پزشکی داده شده، رشته دامپزشکی نیز به این بخش سپرده شده است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه رشته‌های پزشکی و دامپزشکی در دانشگاه آزاد تلفیق نشده است اضافه کرد: برنامه‌های آموزشی دامپزشکی سر جای خود بوده و طبق روال برنامه‌های قبلی پیش می‌رود اما در حال حاضر بخش اداری دامپزشکی زیر نظر معاونت علوم پزشکی رفته است.

او ادامه داد: من به عنوان معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی عهده دار بخش علوم پزشکی بوده و رشته‌های مهندسی و علوم انسانی این دانشگاه به طور تخصصی به افراد دیگری سپرده شده است؛ بنابراین دامپزشکی نیز بر عهده معاونت علوم پزشکی گذاشته شده تا توجه بیشتری به این رشته شود.

نفر در ادامه گفت: هدف از سپردن آموزش دامپزشکی به معاونت علوم پزشکی، ایجاد ارتباط بیشتر بین رشته‌های دامپزشکی با پزشکی بوده و نوع درس‌ها، نحوه درس خواندن در این رشته، قرابت بیشتری با رشته‌های پزشکی دارد.

او ادامه داد: در دانشگاه آزاد اسلامی به رشته‌های دامپزشکی نیز مانند رشته‌های پزشکی نگاه می کنیم بنابراین قرار است نظارت بیشتری به این رشته‌‌ها داشته باشیم.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تاکید کرد: ارتباط تنگاتنگی میان این دو علم مهم و اثرگذار وجود دارد؛ بر همین مبنا درصددیم تا با ایجاد تعامل بیشتر میان رشته های پزشکی و دامپزشکی، متخصصان این علوم در کنار یکدیگر به انجام تحقیقات و پژوهش های مشترک بپردازند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030324

وب گردی

وب گردی