جذب ۲۵۰ دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم گفت: طبق برنامه مصوب‌شده از سوی سازمان مرکزی ۲۵۰ دانشجوی غیرایرانی جدید به مجموعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی قم اضافه شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد قم، سیف‌الله فضل‌اللهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در مسیر جذب دانشجویان غیرایرانی برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: ۳۵ واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند اقدام به جذب دانشجویان خارجی کنند که طبق آمار ۴۷۰ دانشجوی غیرایرانی در دانشگاه آزاد اسلامی قم در حال تحصیل هستند و در این باره رتبه سوم را بعد از خراسان‌رضوی و تهران داشته‌ایم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم ابراز امیدواری کرد که در ترم بهمن‌ سال جاری شاهد حضور ۴۰۰ دانشجوی غیرایرانی در این واحد دانشگاهی باشیم.

مدرک دانشگاه آزاد اسلامی قم معتبر است

وی تصریح کرد: استقبال بسیار خوبی از سوی دانشجویان غیرایرانی برای ادامه تحصیل در این واحد دانشگاهی داشته‌ایم و این سخنان عده‌ای که معتقدند مدرک دانشگاه آزاد اسلامی قم در عراق مورد قبول نیست، باطل است، چراکه این مشکل رفع شده است.

مطرح کرد: این مشکل سیاسی بود و طبق اعلام معاونت بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی، واحد قم می‌تواند به بهترین شکل ممکن مدرک صادر کند و مدرک آن نیز معتبر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030360

وب گردی

وب گردی