۲ مسئول جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج معرفی شدند

مسئول امور دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و سرپرست موقت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج معرفی شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرج، ظهر امروز در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، سرپرست موقت حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج معرفی شد و مسئولیت امور دبیرخانه هیئت امنای البرز به مصطفی مبلغی واگذار شد.

جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و جمعی از مسئولان واحدهای دانشگاهی البرز و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد؛ محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه به‌منظور جلوگیری از وقفه در امور دبیرخانه این استان با ذکر سوابق اجرایی مصطفی مبلغی، وی را در حکمی با حفظ سمت به‌عنوان مسئول امور دبیرخانه هیئت امنای البرز معرفی کرد تا پس از روند اداری و طی مراحل قانونی انتصاب وی انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه رعایت اخلاق، عدالت و اصول مذهبی برای پیشبرد قوانین مؤثر خواهد بود، اظهار کرد: با رعایت مبانی انسانی در انجام مسئولیت‌های اداری و قانونی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نشود.

مبلغی که معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج را نیز عهده‌دار است با تشکر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج گفت: بر این باور هستم که با حمایت‌ها و راهنمایی‌های وی و همکاری سایر مسئولان دلسوز در این دانشگاه، می‌توان گام‌های مثبتی برای پیشبرد اهداف دانشگاه و حل برخی مشکلات موجود در واحدهای دانشگاهی استان البرز برداشت.

بر اساس این گزارش در این جلسه، سیدحامد ثابت نیز به عنوان سرپرست موقت حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج کعرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با مروری بر اهمیت جایگاه پژوهش و فناوری و زیرمجموعه‌های این معاونت برای دانشگاه و استان البرز ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق این معاونت در برگزاری شایسته سمینارهای علمی، طرح های تحقیقاتی، تعامل با صنایع، گسترش شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور و نیز میزبانی رویداد مهم بزرگداشت هفته پژوهش و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان البرز که در آذرماه برگزار می‌شود؛ به خوبی و شایستگی عمل کند.

ثابت نیز با تشکر از اعتماد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گوشه‌ای از برنامه‌های خود برای انجام وظایف محوله در حوزه معاونت پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030361

وب گردی

وب گردی