رشد ۵۰ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی رامسر

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: در سال تحصیلی جدید موفق شدیم در مقایسه با سال گذشته رشد حدود ۵۰ درصدی در جذب دانشجو داشته باشیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد رامسر، علیرضا یکرنگی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در نخستین نشست اعضای هیئت علمی و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر با ارائه گزارشی از وضعیت کنونی این واحد دانشگاهی اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید موفق شدیم با یک‌سری برنامه‌های استراتژیک بسیاری از دغدغه‌های کارکنان و اعضای هیئت علمی را برطرف کنیم تا استادان بتوانند بدون هرگونه دغدغه سر کلاس‌ها حاضر شده و به وظیفه اصلی خود که تعلیم و تربیت دانشجویان است، همت گمارند.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از نظر فرهنگی و اجتماعی جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارد. باید بتوانیم در کنار علم‌آموزی، ایمان را هم به دانشجویان بیاموزیم. گسترش مرزهای علم و دانش یکی دیگر از وظایف سازمانی بوده و اینکه بتوانیم افرادی را در آینده تحویل جامعه دهیم که از لحاظ فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی تأثیرگذار باشند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر تصریح کرد: یکی از راه‌های اصلی جذب دانشجو رعایت حفظ احترام و تکریم ارباب‌رجوع است و ما باید تلاش کنیم در کنار وقت و هزینه‌ای که دانشجو در دوران تحصیل صرف می‌کند تا حد امکان با حضور به‌موقع سر کلاس و تدریس مناسب او را به نتیجه مطلوب خود برسانیم.

گفتنی است،‌ در این جلسه هرکدام از معاونان علمی، اداری و مالی و پژوهشی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه خود پرداختند و این نشست با بحث و تبادل و نظر بین شرکت‌کنندگان و پرسش و پاسخ به پایان رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030383

وب گردی

وب گردی