پرداخت بیش از ۲۰ میلیارد ریال حمایت‌تشویقی به ۲۲۴۴ محقق نانو

پرداخت بیش از ۲۰ میلیارد ریال حمایت‌تشویقی به ۲۲۴۴ محقق نانو توسط ستاد توسعه فناوری نانو انجام شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در راستای حمایت از تحقیقات در حوزه فناوری‌نانو، ستاد توسعه فناوری نانو در تاریخ‌های ۱۶ و ۲۱ مهر ماه ۱۳۹۸ در مجموع مبلغ ۲۰,۴۰۷,۶۹۰,۰۰۰ ریال به ۲۲۴۴ محقق پرداخت کرده است. این پرداخت­‌ها شامل موارد زیر است:

مقالات ISI تاییدی تا ۵ آذر ۹۶، بر اساس آیین‌نامه حمایت از چاپ مقالات ISI (آیین‌نامه قدیم)؛

مقالات چاپ شده در مجلات منتخب تاییدی تا آخر مهر ۹۷، بر اساس آیین‌نامه حمایت از چاپ مقاله در مجلات منتخب (آیین‌نامه جدید)؛

پروپوزال و پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری تایید شده تا آخر شهریور ۹۸؛

پایان‌نامه‌های صنعتی-کاربردی و آئین‌نامه گام به گام، تایید شده تا شهریور ۹۸ (شامل شاخص‌های پایان‌نامه به نمونه رسیده، مبتنی بر نیاز صنعت، مطالعه مروری پتنت، ثبت اختراع داخلی و …) ؛

سایر (کتاب، مقاله کنگره خارجی، افرادی که شماره حساب خود را اصلاح یا فعال کرده‌اند)

موارد پرداخت شده به تفکیک در جدول زیر ارائه شده است:

ردیف نوع درخواست تعداد مبلغ (ریال)
۱ مقاله ISI ۱۰۰۹ ۱۱,۸۰۵,۰۴۰,۰۰۰
۲ پایان‌نامه و پروپوزال ۹۳۳ ۴,۲۷۳,۵۰۰,۰۰۰
۳ پایان‌نامه‌های صنعتی-کاربردی و آئین‌نامه گام به گام ۲۲۳ ۳,۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
۴ سایر(کتاب، مقاله کنگره خارجی و …) ۷۹ ۴۰۹,۱۵۰,۰۰۰
۲۲۴۴ ۲۰,۴۰۷,۶۹۰,۰۰۰

شایان ذکر است محققان در صورت ویرایش شماره ‌حساب خود بر روی پایگاه اینترنتی حمایت‌های تشویقی، لازم است مراتب را از طریق پست الکترونیکی hrdc@nano.ir اطلاع دهند. در ضمن حمایت تشویقی محققانی که مشکلاتی از قبیل اشکال در شماره حساب و شرکت نکردن در همایش‌های مورد تأیید ستاد و ارائه مقاله (مربوط به پایان‌نامه‌های آیین‌نامه قدیم) داشته‌اند، پرداخت نداشته‌است.

توجه مهم

همه پرداخت‌های حمایت تشویقی از طریق شماره حساب سیبای (بانک ملی) موجود در کارتابل افراد انجام می‌شود. شماره حساب سیبا باید فعال و به نام خود شخص باشد.

در صورتی که از تاریخ تایید درخواست حمایت تشویقی بیش از ۱ سال گذشته باشد و شماره حساب سیبای موجود در کارتابل شخص مشکل داشته و اصلاح نشده باشد، مبلغ تشویقی آن درخواست واریز نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030386

وب گردی

وب گردی