سامانه دوره‌های آموزش الکترونیکی در دانشگاه شریف راه‌اندازی شد

سامانه دوره‌های آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی شریف به منظور ارائه آموزش آنلاین، به همت مرکز آموزش‌های الکترونیکی راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سامانه دوره‌های آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی شریف به منظور ارائه آموزش آنلاین بر مبنای ویدئو، به همت مرکز آموزش‌های الکترونیکی به آدرس ecourse.sharif.edu راه اندازی شد.

این سامانه زیر ساختی برای تولید و ارائه محتوای آموزش الکترونیکی از دروس دانشگاهی و دوره‌های دانش و مهارت افزا خواهد بود.

در این سامانه کاربر می‌تواند پس از ثبت‌نام و خرید دوره، ویدئوهای آموزشی را که توسط جامعه علمی دانشگاه صنعتی شریف ارائه شده و در استودیوی تولید محتوای مرکز آموزش‌های الکترونیکی تهیه و به تدوین رسیده است را مشاهده کند و علاوه بر ویدئوی آموزشی به سایر محتوا و متون الکترونیکی درس نیز دسترسی داشته باشد.

همچنین داوطلب می‌‍‌تواند پس از سپری کردن دوره آنلاین، با مشارکت در حل تمارین و پروژه نهایی و آزمون آنلاین و کسب نمره قبولی، گواهی نامه مرکز آموزش‌های تخصصی «آزاد» دانشگاه صنعتی شریف را دریافت کند.

لازم به ذکر است؛ این سامانه امکان فضای تعاملی را نیز در بستر وب برای مدرسان و دانش پژوهان فراهم خواهد کرد به این منظور اعضای هیئت علمی و مراکز آموزشی دانشگاه شریف می‌توانند سوالات خود مبنی بر چگونگی شیوه همکاری و استفاده از این زیرساخت و تهیه محتوای ویدئوی آموزشی با مرکز آموزش‌های الکترونیکی از طریق رایانامه elearning@sharif.edu ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030401

وب گردی

وب گردی