روحانی از ترس شنیدن انتقادات،  صدای دانشجویان را بایکوت می‌کند

دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران گفت: رئیس جمهور با علمبه اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد و دانشجویان مطالبات به حقی از وی دارند، صدای دانشجویان در جلسات مختلف را سانسور و بایکوت می‌کند.

علی اسکندری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به سخنرانی روحانی در دانشگاه تهران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته به نمایندگان تشکل‌های دانشجویی زمان و تریبون برای بیان نظرات جریان دانشجویی داده نشده است.

وی با بیان اینکه امسال از هر تشکل دانشجویی دانشگاه تهران سه نفر برای حضور در جلسه سخنرانی روحانی در دانشگاه دعوت به عمل آمده است، گفت: مسئولان دانشگاه تلاش می‌کنند تا از هر طریقی جلوی تحریم جلسه سخنرانی از سوی تشکل‌های دانشجویی گرفته شود.

دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران سخنرانی روحانی در این دانشگاه را تشریفاتی دانست و گفت: روحانی در زمان ریاست جمهوری‌اش در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به نشنیدن و اهمیت ندادن صدای منتقدان عادت کرده است.

وی با اشاره به دیدارهای یک طرفه رئیس جمهور با دانشجویان بیان کرد: نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به عنوان قشر دغدغه‌مند جامعه همیشه صدای مردم بودند و از کم‌کاری مسئولان و مشکلات کشور انتقاد کرده‌اند. روحانی با علم به اینکه مشکلاتی در کشور وجود دارد و دانشجویان مطالبات به حقی از وی دارند، صدای دانشجویان را سانسور و بایکوت می‌کند.

به گفته اسکندری؛ دانشجویان برای رساندن صدای اعتراضات‌شان و مطالبه‌گری از مسئولان دولتی تریبونی در اختیار ندارند در حالی که روحانی بارها از عبارت باز بودن فضا برای بیان عقاید در دانشگاه‌های کشور توسط جریان دانشجویی در شعارهای انتخاباتی خود استفاده کرده است.

این فعال دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران به احتمال زیاد جلسه سخنرانی روحانی در دانشگاه تهران را تحریم خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030408

وب گردی

وب گردی