مسافران نجف-تهران قشم‌ ایر بابت خسارت تأخیر به امور مشتریان مراجعه کنند

مقام مسئول قشم‌ ایر گفت: مسافران مسیر نجف-تهران این شرکت هواپیمایی که امروز پروازشان با 6 ساعت تأخیر انجام شد، برای دریافت خسارت تأخیر با امور مشتریان این شرکت تماس بگیرند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، پرواز نجف-تهران امروز قشم‌ ایر به شماره پرواز ۲۲۲۲ که قرار بود ساعت یک بامداد امروز انجام شود، با ۶ ساعت تاخیر‌ ساعت ۷.۳۰ صبح امروز انجام شد.

در این راستا مسافران خواستار پیگیری دلیل بروز تأخیر این پرواز شدند.

البته مسافران این پرواز در اعتراض به این تأخیر، برای ساعاتی از هواپیما پیاده نشدند که البته این موضوع امری غیرقانونی است و حقوق دیگر مسافران که قرار است با این هواپیما در مسیرهای دیگر پرواز کنند، ضایع می‌شود.

پیگیری حقوق مسافر در چنین تأخیراتی و توضیح شرکت هواپیمایی در این‌باره امری ضروری است.

در این راستا موضوع را از ‌قشم‌ ایر پیگیری کردیم.

صابر نوروزی، سرپرست روابط عمومی قشم‌ ایر، در تشریح دلایل بروز این تأخیر 6 ساعته گفت: به دلیل تراکم پروازها در ایام اربعین خصوصاً در فرودگاه نجف، شرکت‌های هواپیمایی تلاش می‌کنند پروازها مناسب و ایمن انجام شود اما به هر حال بروز نقص فنی هم بخشی از یک پرواز است که در راستای رعایت ایمنی پرواز، حتماً باید به این موضوع توجه شود.

وی ادامه داد: روز گذشته یکی از هواپیماهای نجف ـ تهران قشم‌ ایر دچار نقص فنی شد که ایرباس 600 ـ 300 بود ما یک فروند ایرباس 600 ـ 300 دیگر جایگزین این هواپیما کردیم که آن هم به دلیل نقص فنی دچار تأخیر در پرواز شد و همین تأخیرات، در پروازهای بعدی هم اثر گذاشت.

سرپرست روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم با بیان اینکه بابت این تأخیر از مسافران نجف ـ تهران عذرخواهی می‌کنیم،‌ گفت: مسافران جهت پیگیری حقوق خود و خسارت تأخیر می‌توانند با امور مشتریان قشم‌ ایر با شماره‌های 0214799 و داخلی 2123 ، 2122 و 2127 تماس بگیرند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1030428

وب گردی

وب گردی