افزایش ۳۰ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از ثبت‌نام بیش از ۵ هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف آباد، حسین سلیمانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد از افزایش ۳۰ درصدی ثبت‌نام دانشجویان جدید نسبت به مهر سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد با برگزاری جلسات متعدد و با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی متعارف، معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود این واحد دانشگاهی و تلاش جمعی کارکنان موفق به جذب بیش از ۵ هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سال تحصیلی ۱۳۹۸-۱۳۹۹ شدیم.

وی گفت: ثبت‌نام دانشجویان جدید هم‌زمان با انتخاب واحد دانشجویان، به‌صورت الکترونیکی و حضوری در سالن اداره پذیرش دانشگاه انجام گرفت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد گفت: مراحل مختلف ثبت‌نام و نحوه ورود دانشجویان از طریق سامانه‌های اطلاع‌رسانی دانشگاه به اطلاع دانشجویان و خانواده‌ آنان رسید و با تعیین نوبت مراجعه از طریق سامانه ثبت‌نام الکترونیکی دانشگاه در کمال نظم و آرامش به انجام رسید.

سلیمانی گفت: اطلاع‌رسانی به‌موقع و پیگیری‌ها درروند ثبت‌نام از ویژگی‌های قابل‌توجه در این دوره بود که مرکز خدمات مشاوره و راهنمایی و کارشناسان آموزشی در این راستا تلاش قابل‌توجهی کردند.

وی ارائه تسهیلات مالی و صندوق رفاه دانشجویی، خوابگاه، امور رفاهی و فرهنگی در جریان ثبت‌نام را از دیگر اقدامات قابل‌توجه در این مدت برشمرد و افزود: در راستای تکریم دانشجویان جدید و به‌منظور رفاه خانواده‌ها در پرداخت شهریه، دانشجویان با پرداخت حداقل مبلغ شهریه و دریافت وام صندوق رفاه موفق به ثبت‌نام در رشته موردعلاقه خود شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030436

وب گردی

وب گردی