رشد ۴۰ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت: این واحد دانشگاهی برای نخستین بار در تاریخ این دانشگاه شاهد رشد ۴۰ درصدی جذب دانشجو بوده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ساوه، جواد نیکوکار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه صبح امروز در حضور محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه که برای آشنایی با مدرسه دخترانه سمای ساوه در این مجتمع آموزشی حضور پیدا کرده بود، گفت: در ترم مهر جاری با آماده‌کردن زیرساخت‌های بیشتر و گرفتن رشته‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی، شاهد افزایش ۴۰درصدی دانشجو در این واحد دانشگاهی بودیم.

وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه که در کنار دانشگاه پیام نور، دانشگاه علوم پزشکی و ۲۰ مرکز آموزشی غیر انتفاعی و علمی کاربردی شهر ساوه فعال است با جذب بیش از هزار و ۲۰۰ دانشجوی جدید گام بزرگی در ارتقای فعالیت‌های این دانشگاه در شهر ساوه برداشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه تاکید کرد که سیاست کلی دانشگاه گسترش مدارس سما است.

نیکوکار خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه فضای بسیار جذاب و مفیدی را در اختیار مجتمع دخترانه سما قرار داد؛ چراکه حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز ساوه جذب مدارس غیردولتی شده‌اند و از این بین هزار دانش‌آموز در مدارس سما مشغول تحصیل هستند.

سما بار زیادی را از دوش آموزش‌ و پرورش برداشته است

محمد‌رضا منصوری نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید گفت: مدارس سما در حقیقت بار زیادی را از دوش مجموعه آموزش‌ و پرورش برداشته و گسترش آن توسط دانشگاه آزاد اسلامی که نیروهای متخصص و استادان برجسته دانشگاهی در اختیار دارند، کاری ارزشمند است.

محمد‌رضا منصوری افزود: ساختمان فعلی این مجتمع بین مدارس ساوه بی‌نظیر است و این امکانات را هیچ مدرسه‌ای ندارد.

ابراهیم فراشیانی مدیر آموزش‌ و پرورش ساوه نیز در این دیدار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه سما یکی از یاوران و بازوان آموزش و پرورش ساوه هستند و اگر مجموعه هزار نفری دانش‌آموزان سما به ۲ هزار نفر ارتقا پیدا کند، میلیارد‌ها تومان بار مالی از دوش آموزش‌ و پرورش برداشته می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030501

وب گردی

وب گردی