استادان با آموزه‌های عملی و رفتاری الگوهای عینی به دانشجویان ارائه کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: استادان نه تنها با آموزه‌های علمی و نظری بلکه با آموزه‌های عملی و رفتاری خود می‌توانند الگوهای عینی به دانشجویان ارائه کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرج، محمدحسن برهانی‌فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در جمع استادان و اعضای هیئت علمی سه دانشکده پرستاری و مامایی، دامپزشکی و علوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج وضعیت موجود جامعه را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه و راهکارهای علمی استادان دانشگاهی در رفع موانع و مشکلات موجود می‌تواند تأثیرگذار باشد، تأکید کرد: مسئولان دانشگاه با تمام قوا در حل این مشکلات کوشا هستند و از هر کمک علمی و عملی از سوی متخصصان استقبال می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با مروری بر روند آموزشی و استاندارهای علمی قابل قبول یک دانشگاه معتبر از لحاظ علمی و پژوهشی گفت: استادی که خود در زمینه تحقیق و پژوهش فعال و پویا باشد، دانشجویانی پویا و محقق تربیت خواهد کرد و در این راه از آنان حمایت می‌کند.

حسن شوندی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز اظهار کرد: امکانات موجود در سطح دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برای ایجاد محیط پویای علمی مهیاست.

وی افزود: استادان با حرکت علمی و پژوهشی خود می‌توانند با تقویت انگیزه در دانشجویان، آنان را به سمت تولید مقالات علمی، انجام پژوهش و حرکت به سوی کارآفرینی هدایت کنند.

گفتنی است، ادامه جلسه با پرسش اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و پاسخ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج همراه بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030518

وب گردی

وب گردی