ارتباط ماهواره‌ای ایستگاه‌های سازمان هلال احمر در4 نقطه مرزی برقرار شد

ارتباط ماهواره ای ۴ ایستگاه مرزی سازمان امداد و نجات هلال احمر و مرکز پیش بیمارستانی سازمان اورژانس کشور مستقر در ایلام برای خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین برقرار شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به منظور ارتقای پایداری شبکه ارتباطی سازمان‌های امدادی و خدمت‌رسان به زائرین اباعبدالله الحسین (ع)، با همکاری شرکت «ایران سولار»، ارتباط ماهواره‌ای ایستگاه‌های سازمان هلال احمر در چهار نقطه مرزی خسروی، مهران، چذابه و شلمچه به عنوان پشتیبان ارتباط زمینی برقرار و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین ارتباط ماهواره‌ای مرکز پیش بیمارستانی سازمان اورژانس کشور در نقطه مرزی ایلام توسط شرکت «عصر ارتباطات پارس کار» در حال تأمین و بهره‌برداری است. اقدامات لازم نیز برای برقراری ارتباط خودروهای سیار در اختیار مجموعه های ICT استان‌های مرزی نیز با همکاری این شرکت انجام شده است.

با توجه به استقبال بی‌نظیر از مراسم پیاده‌روی اربعین امسال، سازمان فضایی ایران در تلاش است با به کارگیری ظرفیت‌های موجود فضایی کشور و با همکاری بخش خصوصی، در جهت ارتباط پایدار دستگاه‌های خدمات‌رسان در مناطق مرزی و افزایش قابلیت اطمینان و بهبود کیفیت این ارتباطات گام بردارد که گزارش اقدامات انجام شده متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030543

وب گردی

وب گردی