نبود شفافیت در عملکرد مسئولان٬ بین مردم و نظام شکاف ایجاد می‌کند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد گفت: مسئولان با رعایت نکردن شفافیت در عملکردشان باعث ایجاد شکاف بین مردم و دولت و نظام می‌شوند.

رضا رفیعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه شفافیت در تمامی سطوح و عملکرد نشان دهنده حسن نیت مسئولان با مردم است، گفت: متاسفانه برخی از مسئولان به ویژه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم اعتقادی ندارند که مردم باید در جریان امور کشور باشند.

وی با بیان اینکه موضوع شفافیت مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: ایشان در سخنان اخیر خود بارها بر اجرای شفافیت توسط مسئولان تاکید دارند، این در حالی است که بیشتر مسئولان گوش‌های خود را گرفته و این رهنمود رهبری را نمی‌شوند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شهرکرد به موضوع شکاف اشاره کرد و گفت: مسئولان با رعایت نکردن شفافیت در عملکردشان باعث ایجاد شکاف بین مردم و دولت و نظام می‌شوند و این شکاف که بیشتر در حوزه افکار عمومی مطرح می‌شود در طولانی مدت باعث دلسردی مردم نسبت به پیشرفت کشور و از دست دادن اعتماد به دولت خواهد شد.

وی ادامه داد: شفافیت در آرای نمایندگان مجلس در راستای شفافیت در عملکرد مسئولان از مطالبات جدی و به حق مردم از مسئولان است که متاسفانه توسط نمایندگان مجلس تا کنون رای نیاورده و به مرحله تصویب نرسیده است.

به گفته رفیعی؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی وکیل و نماینده مردم روستا، شهر یا استان حوزه انتخابیه خود هستند که با پنهان کردن آرا در حق مردمی که به آنها رای داده‌اند؛ خیانت می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030544

وب گردی

وب گردی