دومین پیروزی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی رقم خورد

تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در دومین مسابقه خود در لیگ برتر کشتی مقابل تیم آریوبرزن به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی در دومین مسابقه خود در لیگ برتر کشتی فرنگی به مصاف تیم آریو برزن رفت و با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی دست یافت.
در این مسابقه شاگردان کامران قدرتی سرمربی تیم کشتی فرنگی باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به نتایج زیر دست یافتند:
در وزن 55 کیلو، محمد دانیالی از دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه 6 بر 7 مغلوب هادی شعبانی شد. در وزن 60 کیلو، مهدی قادری از دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه 9 بر صفر بازی را به عباس چنافی باخت.

در وزن 63 کیلو، فرشاد عیوند از دانشگاه آزاد اسلامی با امتیاز فنی بر یاسین محسن‌نژاد غلبه کرد. در وزن 67 کیلو، امین سوری از دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه 10 بر 4 امین برزگر را از پیش رو برداشت.

در وزن 72 کیلو، محمدسعید عزیزی از دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه 7 بر 9 به مهران داداشی باخت. در وزن 77 کیلو، فرشاد عیوند از دانشگاه آزاد محمدامین احمدی پور با نتیجه 10 بر 6 علیرضا مرادی را شکست داد.

در وزن 82 کیلو، مهدی هوایی از دانشگاه آزاد با نتیجه 4 بر صفر موفق به شکست شاهین شریعتی شد. در وزن 87 کیلو، محمد رسولی از دانشگاه آزاد 12 بر 2 علی منصورزاده را شکست داد.

در وزن 97، آرمان علیزاده از دانشگاه آزاد اسلامی با ضربه فنی بازی را به سعید حسین پور باخت. در وزن 130 و در مسابقه ای که حکم فینال را پیدا کرده بود، مسعود نعمت چکانی از دانشگاه آزاد اسلامی با علیرضا دولتشاهی به رقابت پرداخت که نتیجه این دیدار به سود کشتی گیر دانشگاه آزاد رقم خورد. به این ترتیب تیم دانشگاه آزاد اسلامی دومین بازی خود را با نتیجه 6 بر 4 به پایان رساند تا در روز نخست مسابقات لیگ برتر کشتی نتیجه قابل قبولی بگیرد.

گفتنی است تیم کشتی فرنگی صبح امروز در نخستین بازی خود مقابل رعدپدافند ساری نیز به یک پیروزی ارزشمند دست یافته بود.
کمال جوانمرد، رئیس اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد که برای تماشا و حمایت از این تیم به اهواز سفر کرده بود پس از پایان مسابقه، ضمن تشکر از زحمات مربیان و بازیکنان تیم از آنها خواست تا در هفته آینده نیز با همین روحیه در میدان رقابت ها حاضر شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030568

وب گردی

وب گردی