خبر خوب برای کاربران OnePlus 5 و OnePlus 5T

برای رفع برخی ایرادات امنیتی، گوشی های OnePlus 5 و OnePlus 5T به روزرسانی شدند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، OnePlus 5 که در 11 ژوئن 2017 و OnePlus 5T که در 21 نوامبر 2017 به بازار عرضه شده بودند ، با انتشار نسخه OxygenOS 9.0.9 به روزرسانی شدند اما ویژگی های این به روزرسانی چیست؟

OnePlus 5 و OnePlus 5T با OxygenOS 9.0.9 به روز شدند

به روزرسانی های OxygenOS با استفاده از زیرساخت های اندرویدی ، توسط تیمی که آن را توسعه داده اند بسیار موفق ظاهر شده است؛ زیرا OxygenOS دارای طراحی مینیمالیستی ، انیمیشن های روان و برخی از گزینه های سفارشی سازی در Android است.

OnePlus 5 و OnePlus 5T به لطف به روزرسانی OxygenOS 9.0.9 دستخوش تغییراتی شده اند، ولی این تغییرات به اندازه ای که انتظار می رفت نبودند. نرم افزاری که در ماه اکتبر وصله امنیتی اندروید را به همراه داشت، مشکل تصاویر در صفحه نمایش های بزرگ را نیز حل کرد.

علاوه بر این ، OxygenOS 9.0.9 که خطاهای غیر قابل توضیح را برطرف کرده و به روزرسانی های لازم در سیستم را انجام می دهد ، در ابتدا فقط برای تعداد بسیار کمی از کاربران در دسترس خواهد بود. توسعه دهندگان پس از اطمینان از عدم وجود خطاهای مهم در نرم افزار، این به روزرسانی را به سایر کاربران ارائه می دهند.

کاربرانی که هنوز به روزرسانی را دریافت نکرده اند باید چند روز دیگر نیز منتظر بمانند. علاوه بر این ، OnePlus 5 و OnePlus 5T به روزرسانی OxygenOS 10 مبتنی بر Android 10 را نیز دریافت می کنند. این مدل ها در سه ماهه دوم سال 2020 به روزرسانی دریافت می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030597

وب گردی

وب گردی