بیش از ۱۱۰ هزار زائر عتبات از فرودگاه امام (ره) اعزام و پذیرش شدند

 مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: بیش از ۱۱۰ هزار زائر عتبات در عملیات پرواز‌های اربعین در فرودگاه امام (ره) اعزام و پذیرش شدند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، فاروق علیخانی با اعلام این خبر گفت: عملیات پرواز‌های اربعین از فرودگاه بین المللی امام (ره) از ۱۷ مهرماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه ۲۵ مهرماه ۶۲۰ پرواز رفت و برگشت از این فرودگاه به دو مقصد نجف و بغداد انجام شده است.

وی ادامه داد: ۳۱۶ پرواز خروجی و ۳۰۴ پرواز ورودی توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی و یک شرکت خارجی از فرودگاه امام خمینی (ره) به فرودگاه‌های نجف و بغداد انجام شده و بیش از ۱۱۰ هزار زائر با این پرواز‌ها اعزام و پذیرش شدند.

علیخانی گفت: تاکنون میزان اعزام و پذیرش زائران عتبات در عملیات پرواز‌های اربعین نسبت به سال گذشته ۷۹ درصد رشد داشته از همین رو همه بخش‌های شهر فرودگاهی برای خدمت رسانی هرچه بهتر به این زائران بسیج شده‌اند.

مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اضافه کرد: پیش‌بینی‌های لازم با توجه به رشد پرواز‌های عتبات در فرودگاه امام (ره) صورت گرفته و با همکاری و هماهنگی میان تمام شرکت‌ها، ارگان‌ها و نهاد‌های فعال در امر اعزام و پذیرش زائران، عملیات پرواز‌های اربعین بدون کوچکترین مشکلی در جریان است.

عملیات پرواز‌های اربعین در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تا ۱۱ آبان ماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030631

وب گردی

وب گردی