همایش بین‌المللی «یک‌جانبه‌گرایی و حقوق بین‌الملل» در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی یک‌جانبه‌گرایی و حقوق بین‌الملل با حضور وزیر امور خارجه و رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشور و شخصیت‌های علمی و اجرایی داخلی و بین‌المللی فردا (دوشنبه) ۲۹ مهرماه در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، همایش بین‌المللی یک‌جانبه‌گرایی و حقوق بین‌الملل با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشور و شخصیت‌های علمی و اجرایی داخلی و بین‌المللی فردا (دوشنبه) ۲۹ مهرماه ۱۳۹۸ در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود.

این همایش باهدف بررسی ابعاد مختلف موضوع یک‌جانبه‌گرایی در مسائل مختلف بین‌المللی، با مشارکت و کمک جامعه فرهیخته و فعال حقوقدانان بین‌المللی کشور و با حضور صاحب‌نظرانی از داخل و دیگر کشورها برگزار خواهد شد.

برگزاری چهار میزگرد تخصصی با عنوان‌های توسعه حقوق بین‌الملل و چندجانبه گرایی، یک‌جانبه‌گرایی و حقوق بین‌الملل اقتصادی، چندجانبه‌گرایی و آینده نظم بین‌الملل و نیز یک‌جانبه‌گرایی و سرنوشت صلح و امنیت بین‌الملل از برنامه‌های این همایش یک‌روزه است.

این همایش بین‌المللی با حضور میهمانان و شخصیت‌های برجسته علمی و اجرایی کشور و سفرای کشورهای روسیه، چین، آلمان و اتریش برگزار و سخنران مراسم افتتاحیه این همایش محمدجواد ظریف خواهد بود و در مراسم اختتامیه نیز دکتر کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی سخنرانی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030746

وب گردی

وب گردی