اولویت لیگ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ورزشی جوان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گرایی است

سرمربی تیم تکواندوی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جوان‌گرایی از نیازهای اولیه تمام لیگ‌های ورزشی است. ما هم تیم را با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوانان با انگیزه وارد مسابقات کردیم و می خواهیم که این تیم را تا حد امکان جوان نگه داریم.

ریحانه زین العابدین سرمربی تیم تکواندوی بانوان دانشگاه آزاد اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره تشکیل این تیم در دانشگاه آزاد گفت: تیم ما به تازگی به دانشگاه آزاد اضافه شده است که با تلاش و همت اعضای تیم می توانیم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم. حضور در لیگ با نهایت سرعت انجام شد اما تیم خوبی جمع کردیم.

وی با اشاره به نتیجه هفته اول این تیم در لیگ گفت: در دو بازی نخست چهار امتیاز کسب کردیم؛ همچنین تیم شوکالاوین مریوان را نیز با اقتدار شکست دادیم تا در پایان هفته اول با چهار امتیاز در رتبه پنجم قرار بگیریم. لیگ تکواندوی بانوان لیگ دو مرحله ای است. در مرحله اول ده تیم صعود می کنند که هدف ما حضور در این ده تیم و شرکت در مراحل نهایی است. درصددیم تا بهترین نتیجه را در این مسابقات کسب کنیم.

زین العابدین با اشاره به وضعیت لیگ گفت: جوان‌گرایی از نیازهای اولیه تمام لیگ های ورزشی است. ما هم تیم را با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوانان با انگیزه وارد مسابقات کرده ایم و می خواهیم که این تیم را تا حد امکان جوان نگه داریم. شروع خوبی داشتیم و روز دوشنبه(29 مهرماه) هم دومین هفته مسابقات را پشت سر خواهیم گذاشت. صبح روز دوشنبه با تیم شهرستان نظرآباد مسابقه داریم و بعدازظهر نیز با تیم تکواندوی جنوب شرق تهران مسابقه داریم.

وی در پایان با اشاره به درخواست مسئولان دانشگاه آزاد برای استعدادیابی در رده های پایه و مدارس سما تاکید کرد: به تازگی با دانشگاه آزاد همکاری خود را آغاز کرده ایم؛ اما برنامه های بلندمدتی داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030756

وب گردی

وب گردی