لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون اجتماعی تصویب به صحن دولت می‌رود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون اجتماعی تصویب و نهایی شده و به زودی در صحن دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا به مجلس ارائه شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، علی اللهیار ترکمن در جمع فرهنگیان شهرستان تویسرکان گفت: همدان به لحاظ مراکز درمانی در سطح مطلوبی قرار دارد. برنامه‌های مشخصی در بخش‌های مختلف درمانی، رفاهی و اقامتی برای فرهنگیان در حال اجراست، در مجموعه وزارت آموزش و پرورش توجه به این مسائل در اولویت است.

وی ادامه داد: با نگاه ویژه به آموزش و پرورش و تبیین جایگاه آن به عنوان اولویت اصلی جامعه، گام‌های موثری را می‌توان برای حل مشکلات و هموار کردن مسیر توسعه دستگاه تعلیم و تربیت برداشت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به لایحه بودجه ۹۹ اشاره کرد و گفت: اجرای سند تحول بنیادین و تأمین معیشت فرهنگیان محورهای اصلی بودجه آموزش و پرورش در سال آتی است‌.

اللهیار ترکمن به رتبه‌بندی معلمان هم اشاره کرد و افزود: لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون اجتماعی تصویب و نهایی شده و به زودی در صحن دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا به مجلس ارائه شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030785

وب گردی

وب گردی