همکاری آموزش و پرورش  برای حضور باشکوه دانش آموزان در اربعین

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در پیامی به نمایندگی از دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی از همکاری های وزیرآموزش و پرورش در برگزاری و حضور باشکوه دانش آموزان در  اربعین حسینی قدرانی کرد. 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، متن پیام دبیرکل اتحادیه به این شرح است:

جناب آقای دکتر حاجی میرزایی

پیاده روی اربعین ، حماسه است ؛ حماسه عاشقی در سکوت ، حماسه صبر واستقامت ، حماسه ایثار و محبت ، حماسه تحمل دشواری ها برای رسیدن به محبوب خدا و حماسه ایمان به پیامبر و اهل بیت (ع) است .
بدون تردید اربعین جزء عناصر زمینه ساز ظهور در عصر ما محسوب می شود و نقش سازمان بخشی، تسهیل گر و الهام بخش در این زمینه دارد وهمواره کسانی که در این اتفاق عظیم سهم مشارکتی داشته اند مورد عنایت ولطف ویزه حضرت حق و خاندان پارک رسول اکرم (ص) قرار گرفته اند.

بی شک تصمیم به جا ، سازنده و قابل تقدیر وزارت آموزش و پرورش در موجه کردن غیبت ایام زیارت اربعین نشان از باورقلبی و ایمانی دستگاه تعلیم وتربیت دارد و بوی خوش ومبارک حرکت در مسیر تعالی سند تحول بنیادین را می دهد.
این درایت و هوشمندی موجبات افزایش دایره زائرین نوجوان اربعینی را فراهم کرده است که بی شک یکی از بهره برداران همین اقدام خوب ، نظام تعلیم وتربیت در مدرسه است.
اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان نیز همچون سال های گذشته باقوت در مسیر بهشت فعالیت های فرهنگی ، تربیتی خود را دنبال کرده ، جمعی که رفتند موکب های خدمتگذاری سیار درطریق الحسین (ع) را به دوش کشیدند و ازتوفیق خدمت به دیگر زائران بهره مند شدند و آنانی که مانند دلشان را نذرقدم های زینب (س) کرده و بسته های هدیه برای نوجوانان عراقی آماده کرده و خود را سهیم در جریان عظیم الهی اربعین کردند .
بدینوسیله ضمن تائید وتحسین این اقدام وتصمیم سنجیده به نمایندگی از همه دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی از جنابعالی و همه ی دست اندرکارانی که در این امر خیر دست داشته اند تشکر و قدردانی کرده و از خداوند متعال توفیقات روزافزون همه ی عزیزان وزحمتشکان فرهنگی را مسئلت می کنم.
همواره دعای گوی مسئولان دلسوز انقلاب اسلامی هستیم.
الهم عجل لولیک الفرج

حسین تاریخی
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1030887

وب گردی

وب گردی