کشف  500 کیلو  انواع قرص و شربت های ترک اعتیاد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری فردی که نیم تن انواع داروهای تک اعتیاد را در انباری جمع آوری کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد بخشنده گفت: مدتی قبل گزارشی مبنی بر تردد مشکوک یکی از اهالی ساکن صادقیه دریافت کردیم که حکایت از این داشت فردی که مدعی است مدیر مرکز ترک اعتیاد است در حال جمع آوری مقداری دارو و قرص های ترک اعتیاد است.

وی گفت: بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مخواد مخدر قرار گرفت و مشخص شد که این فرد با جعل اسناد و اوراق تجاری و برخی مجوزهای وزارت بهداشت، مدتی است که خود را مدیر یک مجموعه ترک اعتیاد معرفی می کند و مقادیری قابل توجهی دارو و شربت های مخصوص افراد ترک اعتیاد با قیمت دولتی تهیه و در محلی در حوالی میدان صادقیه آن را جمع آوری و قصد دارد با تجمیع این داروها به مقدار چند تن به صورت یک جا آنها را بفروشد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت : با هماهنگی های قضائی، تیمی برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه وی اعزام شد.

وی افزود : با ورود ماموران و بازرسی از محل مقادیر قابل توجهی انواع قرص و داروهای ترک اعتیاد از قبیل: ۳۹۶ کیلو و ۵۰۰ گرم شربت متادون به صورت شیشه ای و دبه ای و فله ای ، ۱۸ کیلو۶۰۰ و گرم قرص متادون و...، در مجموع ۴۸۰ کیلوگرم انواع دارو و شربت ترک اعتیاد کشف شد.

بخشنده در پایان ضمن اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، اضافه کرد: متهم برای سیر مراجل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030899

وب گردی

وب گردی