شماره پاییز مجله Nanomedicine Journal منتشر شد

شماره پاییز مجله Volume 6, Issue 4, Autumn 2019) Nanomedicine Journal) وابسته به دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در این شماره ۱۱ مقاله (یک مقاله مروری و ۱۰ مقاله اصیل) در زمینه‌های نانوپزشکی، زیست‌شناسی، بیوتکنولوژی و داروسازی از محققانی از دانشگاه‌های مختلف ایران و خارج کشور به چاپ رسیده است.

لازم به ذکر است که مجله (Nanomedicine Journal NMJ) به همت مرکز تحقیقات نانوفناوری دارویی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد و به سردبیری محمد رمضانی منتشر می‌شود. این مجله به صورت فصلنامه بوده و تاکنون شش جلد مشتمل بر ۲۵ شماره حاوی ۱۸۶ مقاله اصیل و ۲۵ مقاله مروری در آن چاپ شده است.

مجله NMJ توانسته علاوه بر کسب امتیاز علمی، پژوهشی از کمیسیون نشریات وزرات بهداشت، در پایگاه ESCI نیز نمایه شود. در ادامه لیست پایگاه‌هایی که مجله NMJ در آن‌ها نمایه می‌شود آمده است:

Web of Science – ESCI

(Chemical Abstracts Service CAS)

(Islamic World Science Citation Database ISC)

EBSCO

(Medical-Journals-Links MJL)

DOAJ

Magiran

IrMedex

این مجله از دریافت مقالات اصیل و مروری اعضاء محترم هیئت‌ علمی، پژوهشگران و دانشجویان گرامی در زمینه کاربرد فناوری نانو در پزشکی، داروسازی و علوم پایه پزشکی استقبال می‌کند. لازم به یادآوری است سعی شده تا فاصله بین دریافت تا پذیرش مقاله بسیار کوتاه (حداکثر یک‌ماه) باشد.

شایان ذکر است، براساس آیین‌نامه حمایت تشویقی ستاد فناوری نانو، در صورت چاپ مقاله در مجله NMJ و تأیید آن توسط کمیته علمی ستاد نانو، مبلغ ده میلیون ریال حمایت تشویقی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030934

وب گردی

وب گردی