اپلیکیشن کارپایه با هدف ایجاد اشتغال در کشور رونمایی شد

مدیرعامل اپلیکیشن کارپایه گفت: هدف ما از راه‌اندازی این اپلیکیشن، اتصال مستقیم کارفرمایان و متقاضیان خدمات به کارجویان و متخصص در سراسر کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، محمدامین صمدی مدیرعامل اپلیکیشن کارپایه در آیین رونمایی از این اپلیکیشن گفت: اپلیکیشن کارپایه بزرگترین سامانه هوشمند خدمات و مشاغل کشور است که هدف اصلی آن توسعه اشتغال در کشور به وسیله تسهیل در برقراری ارتباط میان متخصصان و کارفرمایان است.

صمدی افزود: مزیت کارپایه سیستم یکپارچه و جانشینی مدرن برای راه‌های قدیمی و روش‌های سنتی مانند روزنامه‌ها و مجلات استخدامی است که از جمله برتری آن نسبت به سایر بسترهای سنتی و حتی مدرن و آنلاین کشور می‌توان به دسترسی راحت و رایگان بودن آن اشاره کرد.

وی تصریح کرد: همچنین کارپایه تنها بستری است که کارفرمایان می‌توانند از بین شش هزار عنوان شغلی، عنوان شغلی مورد نیاز خود را جستجو کرده و نزدیک و دورترین افرد را روی نقشه مشاهده کنند و به رزومه شماره تلفن و عکس کارجویان دسترسی داشته و در کمتر از چند ثانیه می‌توانند ده‌ها نفر را روی نقشه مشاهده کنند.

صمدی ادامه داد: همچنین کارپایه ارزان‌ترین سیستم هوشمند خدمات و مشاغل برای کارجویان است که از هیچ کدام از طرفین کار فرما و متخصص، هیچ کمیسیون و درصدی دریافت نمی‌کند و کارفرمایان می‌توانند چه از طریق تماس تلفنی مستقیم و چه ایجاد پیام با متخصصان در ارتباط باشند. کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب، اشتغال‌زایی در شهرستان‌های دور افتاده و به صورت دورکاری، راه‌اندازی سامانه تاکسی و پیک اینترنتی نیز بخشی از مزایای بی شمار سامانه هوشمند کارپایه است.

مدیرعامل این اپلیکیشن یادآور شد: نخستین نرم افزار معرفی افراد متخصص و تحصیلکرده به کارفرمایان نیازمند به نیروی زبده و... با بیش از 6 هزار عنوان شغلی و مهارتی ده‌ها قابلیت دیگر دارد و این استارتاپ تاکنون بیش از دو هزار شغل برای متخصصان و نیروهای توانمند ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۲۵۰ هزار کاربر ثبت‌نام کرده‌اند؛ همچنین حدود ۳ الی۴ هزار کاربر به شغل ثابت دست پیدا کردند و حدود ۵ هزار کاربر به شغل پاره وقت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030947

وب گردی

وب گردی