فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها به سربازی

سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: تاریخ اعزام به خدمت مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها که دارای برگ آماده به خدمت در آبان 1398 هستند، تغییری نکرده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: تاریخ اعزام به خدمت مشمولان فارغ التحصیل دوره های کارشناسی و بالاتر که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم آبان سال98 هستند، تغییر نکرده و این دسته از مشمولان باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+ 10 برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

همچنین مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت 6 صبح روز چهارشنبه یکم آبان 1398 و مشمولان ساکن سایر استان ها نیز ساعت 7 صبح تاریخ ذکر شده، در محلی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

بر اساس این گزارش، عدم حضور به موقع مشمولان در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

گفتنی است: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی

sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031008

وب گردی

وب گردی