دستگیری شرور مسلح و عامل تیراندازی  در جنوب تهران

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری شرور مسلح جنوب تهران خبر داد و گفت: این شرور مسلح در یکی از شهرهای غربی کشور دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ سعید راستی گفت: اواخر ماه گذشته خبری خبری مبنی بر تیراندازی و تحرکات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش سابقه دار جنوب تهران در یکی از شهرستان های غربی کشور که منجر به ایجاد رعب و وحشت برای اهالی آن شهرستان شده بود، دریافت کردیم.

وی افزود: پس از اینکه متهم تحت تعقیب پلیس آن استان، قرار می گیرد بلافاصله به شهر تهران متواری شده و در مخفیگاهش پنهان می شود که در این راستا پیگیری و رسیدگی به موضوع تا زمان شناسایی و دستگیری این فرد شرور به صورت ویژه در دستور کار مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

راستی در ادامه گفت: پس از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی، مخفیگاه این شرور مسلح در یکی از محلات جنوب تهران و در حوالی خیابان خاوران شناسایی و در بامداد بیست و نهم مهر ماه تیمی از ماموران پلیس امنیت با حضور در محل، وی را که سعی داشت با سلاح سرد به ماموران حمله و فرار کند، با هوشیاری و دقت عمل در یک اقدام غافلگیرانه به اتهام تیراندازی و اخلال در نظم عمومی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی و چندین قبضه سلاح سرد قمه از متهم گفت: در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده متهم، اعتراف کرد چندی پیش برای انجام کار شخصی به یکی از شهرستان های غربی مراجعه کرده بودم که به دلیل بروز اختلافات شخصی و برای اینکه قدرتم را نشان دهم تیر اندازی کردم که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بود.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت با تأکید بر اینکه متهم پس از بازداشت برای تحقیقات تکمیلی به مراجع قضایی معرفی شد، گفت: در پرونده این متهم جرایمی همچون شرارت، درگیری، ضرب و جرح و زورگیری وجود دارد.

راستی در پایان ضمن قدردانی از تعامل و همکاری مردم فهیم با پلیس در برقراری نظم و امنیت انتظامی، اجتماعی و تاکید بر قاطعیت پلیس در اجرا و تداوم طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، از عموم مردم خواست: در صورت مشاهده با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه و غیر قانونی توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ ماموران پلیس را مطلع کرده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031011

وب گردی

وب گردی