جان باختن 1016  نفر درجاده های  خراسان جنوبی

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی آمار تصادفات در این استان را نگران کننده اعلام کرد و گفت: در 5 سال گذشته یک‌ هزار و ۱۶ نفر در راه‌های استان کشته و ۱۱ هزار و ۴۷۰ نفر مجروح شدند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علیرضا رضایی گفت: راه‌های استان خراسان جنوبی دارای ۲۷ نقطه حادثه خیز شناسنامه‌دار کشوری است که متاسفانه تاکنون فقط ۹ نقطه آن اصلاح شده و این در حالی است که ۴۹ نقطه دیگر مستعد حادثه نیز شناسایی و برای اصلاح به سازمان‌های ذیربط اعلام شده است.

وی با اشاره به جان باختن ۱۷۷ نفر از ابتدای امسال در راه‌های خراسان جنوبی افزود: از جمله راهکارهای کاهش تعداد جان باختگان در استان انجام اقدامات زیرساختی در بخش مهندسی راه و اقدامات فرهنگی و اجتماعی است.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی داشتن جاده ایمن را لازمه رانندگی ایمن مردم دانست و گفت: اگر در روند دو بانده کردن جاده‌ها تسریع نشود در آینده شاهد افزایش بیشتر تصادفات خواهیم بود چراکه با ابزار جریمه به تنهایی نمی‌توان تصادفات را کنترل کرد.

وی با انتقاد از آنچه روند کند دو بانده کردن جاده‌های استان نامید افزود: بیشترین مشکلات ترافیکی خراسان جنوبی در حوزه جاده‌های برون شهری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031026

وب گردی

وب گردی