شورای دانش‌آموزی تبلور دموکراسی است/ کاهش اضطراب و نگرانی‌های دانش‌آموزان با حضور در شورا

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران گفت: اضطراب‌ها و نگرانی‌های دانش‌آموزان با حضور در شورای دانش‌آموزی کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، عبدالرسول کریمی در مراسم بیست‌ودومین انتخابات شوراهای دانش‌آموزی سراسر کشور که صبح امروز چهارشنبه اول آبان‌ماه 98 به صورت نمادین در دبیرستان بدری برهانی برگزار شد، اظهار کرد: شورای دانش‌آموزی تبلور دموکراسی و حضور دانش‌آموزان در اجتماع است. معتقدیم آینده ایران با اندیشه دانش‌آموزان به حرکت در می‌آید، پس هر چه بتوان از ظرفیت‌ها ‌و پتانسیل دانش‌آموزان بیشتر استفاده کرد، موفق‌تر خواهیم بود.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان با قرارگیری در فرایند شورا، از ویژگی‌هایی که خداوند در اختیارشان قرار داده است، استفاده کرده و نکات منفی را در مدرسه شناسایی می‌کنند؛ همچنین بهبود رفتار اجتماعی‌ را نیز فرا خواهند گرفت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش تهران گفت: انتخاب‌ دانش‌آموزان در شورای دانش‌آموزان منجر می‌شود که مانند پل ارتباطی بین مدیر مدرسه و دانش آموزان عمل کنند، در چنین شرایطی مدرسه‌ای که تحت عنوان هیئت طیبه از آن یاد می‌کنیم، محقق خواهد شد.

کریمی بیان کرد: اضطراب‌ها و نگرانی‌های دانش‌آموزان با حضور در این شورا‌ کاهش می‌یابد. در آبان‌ماه برنامه‌های ارزشمندی مانند‌ راهیان نور و ۱۳ آبان ماه را در دستور کار داریم که امیدواریم شاهد حضور حداکثری دانش‌آموزان در این راهپیمایی باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031036

وب گردی

وب گردی