پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت بیست‌ودومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در مدارس سراسر کشور

وزیر آموزش و پرورش به مناسبت برگزاری بیست‌ودومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در مدارس سراسر کشور، پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، وزیر آموزش و پرورش به مناسبت برگزاری بیست‌ودومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در مدارس سراسر کشور، پیامی صادر کرد.

در ابتدای پیام محسن حاجی‌میرزایی آمده است: شوراهای دانش‌آموزی در مدارس، بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی و فرهنگی در آموزش و پرورش و یکی از ارکان اصلی و اثرگذار مدرسه است و امروز در دهه پنجم انقلاب اسلامی، شما دانش‌آموزان پویان، بالنده، خلاق و پرسشگر با حضور و مشارکت در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی با شعار «شورای دانش‌آموزی، طلایه‌دار گام دوم انقلاب» مسئولیت‌پذیری و مشارکت‌جویی خود را به نمایش خواهید گذاشت. امروز ما خود را ملزم می‌دانیم صدای شما عزیزان را که مدیران آینده کشور هستید بشنویم و دانش‌آموزمحوری، دانش‌آموزباوری و دانش‌آموزیاوری را در تمامی برنامه‌ها و سیاست‌های آموزش و پرورش لحاظ کنیم.

در ادامه این پیام ذکر شده است: دانش‌آموزان عزیز! با حضور در شوراهای دانش‌آموزی، رعایت و احترام به قانون مدنی و اجتماعی را لازمه بهروزی خود، خانواده و جامعه بدانید و مطمئن باشید اگر راهی برای توسعه و موفقیت باشد از مسیر تلاش، نظم، جدیت، قانون‌گرایی و التام به قوانین زندگی می‌گذرد. از شما می‌خواهم با تقویت ایمان و بصیرت دینی و باور به ارزش‌های اساسی انقلاب و نظام تعلیم و تربیت در این مسیر تلاش کنید و به وفاداری و حمایت آگاهانه از این ارزش‌ها پای‌بند باشید و با بهره‌گیری هدفمند، دقیق و کارآمد از این ظرفیت ایجاد شده، خود را برای جامعه‌پذیری و قبول مسئولیت‌های بزرگ آماده کنید.

در بخش پایانی پیام وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان شده است: از همکاران عزیز در مدارس به‌ویژه مدیران پرتلاش واحدهای آموزشی و اولیای محترم انتظار دارم شوراهای دانش‌آموزی را بیش از پیش باور کنند و ضمن حمایت از این ظرفیت کم‌نظیر، زمینه فعالیت‌های تربیتی اثربخش را در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و تربیتی فراهم آورند و در جلب اعتماد و باور آینده‌سازان کشور ایران بزرگ اسلامی تلاش کنند.
از درگاه ایزد متعال برای همه شما عزیزان سلامت، عزت، موفقیت و شادابی آرزو دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031041

وب گردی

وب گردی