ایجاد اختلال در به‌روز رسانی‌های جدید گوگل

کاربران اسپیکرهای هوشمند گوگل اخیرا در مورد به‌روزرسانی ‌های جدید این شرکت به مشکل خورده‌ و عملا با یک دستگاه غیرقابل استفاده مواجه می‌شوند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به روزرسانی های سیستم عامل برای بلندگوهای هوشمند Google Home از طریق air و پس زمینه اتفاق می افتد بنابراین کاربران متوجه آن نمی‌شوند مگر این که در حین آن اشکالی به وجود آید. اخیراً به نظر می رسد که به‌روزرسانی جدید برای برخی از دارندگان اسپیکر‌های هوشمند مشکل به‌وجود آورده و این اسپیکرها را بدون استفاده کرده است.

افرادی که تحت تاثیر این مشکل قرار گرفته اند در تالارهای گفت‌و‌گو اعلام کردند که در تنظیم مجدد دستگاه خود با مشکل مواجه شده اند و در بیشتر موارد، چراغ های LED بلندگو روشن می شوند اما دستگاه پاسخگو نیست.

گوگل چهار هفته پیش این مشکل را تأیید کرد و وعده داد که تیم این شرکت در حال کار روی این مسئله هستند و علت اصلی آن را بررسی می کنند زیرا همه دستگاه های Google Home تحت تأثیر این امر قرار نمی‌گیرند.

برای مالکانی که گارانتی دستگاه های آن ها تمام شده است این مساله جای نگرانی زیادی را به‌وجود آورده زیرا اکنون دستگاه معیوبی در دست دارند که هیچ راهی برای تعویض آن وجود ندارد.

کاربران به عنوان راه حل‌هایی که ممکن است جوابگو باشد، می‌توانند دستگاه را 10 ثانیه از برق جدا کرده یا بازگرداندن به تنظیمات مجدد کارخانه را امتحان کنند و در صورت موفق نشدن این لینک را نگاه کنند یا صفحات راهنمایی گوگل را جستجو نمایند.

با توجه به این مسئله که اکنون توجه گسترده رسانه ها به آن جلب شده است انتظار می‌رود که گوگل به زودی به این مشکل رسیدگی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031072

وب گردی

وب گردی