خبر ناراحت کننده در مورد صفحه نمایش Google Pixel 4

با این که مدت زمان زیادی از عرضهPixel 4 نمی گذرد اما کاربرانی که از گوشی هوشمند جدید گوگل استفاده می کنند از وجود مشکل در صفحه نمایش آن شکایت دارند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، یکی از عواملی که در استفاده از تلفن های هوشمند تأثیر می گذارد ، سرعت تعویض صفحات در آنها است. اخیراً ، تولید کنندگان سرعت تازه سازی صفحات را دقیقاً مانند مانیتورها افزایش داده اند. با این حال کاربران با Google Pixel 4 در سرعت 90Hz به مشکل برخورده اند.

آیا Google Pixel 4 نمی تواند نرخ سرعت صفحه 90Hz را پشتیبانی کند؟

نرمی که در استفاده از تلفن هوشمند احساس می کنیم به ویژگی های صفحه نمایش و همچنین رم و پردازنده آن بستگی دارد. این تفاوت هنگام استفاده از همان دستگاه با نمایشگرهای 90 هرتز و 60 هرتز بهتر درک می شود.

OnePlus 7T ، 7T Pro و Google Pixel 4 تنها معدود دستگاه هایی هستند که از 90Hz پشتیبانی می کنند. در حالی که خانواده OnePlus در هر شرایط 90Hz ارائه می دهند ، متاسفانه Google در این زمینه عقب مانده است.

گوگل با مدل های Pixel 4 از ویژگی 90Hz خبر داد. متأسفانه ، تجربه کاربر با ویژگی های وعده داده شده توسط شرکت مطابقت ندارد. برخی از کاربران در رسانه های اجتماعی این نظر را به اشتراک گذاشتند که وقتی که میزان روشنایی صفحه زیر 75 درصد باشد، میزان سرعت به 60 هرتز کاهش می یابد.

یک کاربر توییتر گفت: «تنها در صورتی که ویژگی Ambient EQ فعال و نور محیط کافی باشد ، میزان روشنایی صفحه در 90Hz ثابت می ماند.»

در حال حاضر ، تنها راه حل این مشکل استفاده از تب Developer Settings و تغییر نرخ تازه سازی صفحه به 90Hz است. کاربرانی که فکر می کنند که انتخاب این ویژگی برای بهبود عمر باتری اضافه شده است ، گفتند که در تلاش هستند تا در این زمینه با اینشرکت تماس بگیرند.

عدم واکنش شرکت نسبت به نرخ تجدید صفحه باعث شده تا کاربران نسبت به آن واکنش نشان دهند. Google هنوز بیانیه رسمی در این زمینه صادر نکرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031138

وب گردی

وب گردی