موفقیت گوشی جدید موتورولا در تست عملکرد

با انتشار تست عملکرد Moto G8 Plus برخی از مشخصات آن نیز منتشر شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، موتورولا از زیر مجموعه های لنوو هر از چند گاهی با معرفی یک گوشی هوشمند جدید به کار خود ادامه می دهد. Moto G8 Plus یکی از مدل های پیشرو است که موتورولا بزودی به کاربران معرفی خواهد کرد.

در اوایل ماه جاری به لطف تصاویری که از رندرها به بیرون درز کرده طراحی Moto G8 Plus رونمایی شد. این بار نیز نتایج تست Geekbench 5 به بیرون درز کرد. در این تست که عملکرد گوشی جدید موتورولا بررسی شده برخی از مشخصات فنی این مدل فاش شد.

تست عملکرد Moto G8 Plus منتشر شد

صفحه نمایش ال سی دی 6.3 اینچی وضوح تصویر Full HD را ارائه می دهد. این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 665 بهره می برد. اسنپدراگون 665 ، پردازنده ای هشت هسته ای با 2 گیگاهرتز با فرآیند ساخت 11 نانومتر است که میزبان پردازنده گرافیکی Adreno 610 است.

در 23 اکتبر و در تست Geekbench ، Moto G8 Plus در تست تک هسته ای امتیاز 314 و در تست چند هسته ای امتیاز 1264 را کسب کرد. این گوشی دارای رم 4 گیگابایتی ، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی سریع شارژ و سیستم عامل اندروید 9 پای است.

در قسمت پشتی آن نیز دوربین اصلی با رزولوشن 48 مگاپیکسلی قرار دارد. دوربین اصلی با دوربین اکشن 16 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031158

وب گردی

وب گردی