انتشارخبرهای خوب در مورد Galaxy S10 و Note 10

سامسونگ برای رفع مشکل بوجود آمده در سنسور تشخیص اثر انگشت در برخی از مدل های خود اقدام به انتشار بروزرسانی کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سامسونگ در روزهای اخیر با مشکلاتی در زمینه سنسور اثر انگشت خبرساز شد. در اثر آسیب پذیری امنیتی در سنسور تشخیص اثر انگشت در مدل Galaxy S10 که سری Galaxy Note 10 را نیز تحت تاثیر قرار داده براحتی می توان قفل صفحه نمایش را باز کرد.

این ایراد در گوشی های که در آن از محافظ صفحه نمایش ژله ای استفاده شده، بروز می کند.

هنگامی که کاربر اقدام به ثبت اثر انگشت خود در این مدل از گوشی ها می کند در واقع اثر انگشت او ثبت نمی شود. اثر فشار محافظ ژله ای در گوشی ثبت می شود و بنابراین قفل دستگاه با هر اثر انگشتی باز می شود.

Galaxy S10 و Note 10 شروع به دریافت به روزرسانی اثر انگشت کردند!

اگرچه گفته می شود که این محافظ صفحه نمایش عامل بروز این مشکل بوجود آمده اما بعد از چندی تصاویری منتشر شده که نشان می داد یک کاربر سنسور اثر انگشت Note 10 را غیرفعال و از آن عبور کرده است. در این زمینه ، منبع مشکل ناشناخته است.

مدل های S10 و Note 10 پس از Galaxy S10 5G ، شروع به دریافت به روزرسانی برای سنسور اثر انگشت کرده اند. سامسونگ با بروزرسانی ، پیامی را برای کاربران ارسال می کند. به کاربران گفته می شود تمام اثر انگشت های ذخیره شده در دستگاه را حذف کرده و آنها را بدون محافظ صفحه ثبت مجدد کنید.

به افرادی که گوشی سامسونگ از سری Galaxy S10 و Note 10 دارند توصیه می شود تا زمان به روزرسانی از خواننده اثر انگشت استفاده نکنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031160

وب گردی

وب گردی