3  استان ثبت نام طرح ملی مسکن مشخص شد/اعلام آدرس سامانه در روزهای آینده

پس از اعلام شروع ثبت نام طرح ملی مسکن در 10 استان کشور، وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد این طرح را از 3 استان قم ،سیستان و بلوچستان و همدان آغاز کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، روز گذشته محمود محمودزاده سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با یادآوری این‌که ثبت‌نام اولیه مسکن ملی در شهر کرمان برای تست سامانه در شهریور ماه انجام شد، گفت: تمام مشکلات و نواقص موجود در سامانه برای ثبت‌نام برطرف شده و نام‌نویسی از متقاضیان مسکن ملی در 10 استان کشور از آبان ماه جاری آغاز و به‌مرور استان‌های دیگر با فراهم شدن شرایط لازم در پروسه ثبت‌نام قرار می‌گیرند.

بنابراین گزارش، طبق گفته های یک منبع آگاه در وزارت راه و شهرسازی 3 استان قم،سیستان و بلوچستان و همدان گزینه هایی هستند که پس از اعلام رسمی سامانه ثبت نام از سوی وزارت راه و شهرسازی و با در نظر داشتن چهار شرط لازم از سوی متقاضیان نام نویسی آغاز خواهد شد.

این گزارش می افزاید: وزارت راه و شهرسازی هنوز آدرس سامانه را اعلام نکرده است و در حال کار کردن بر روی این سامانه است.

روز گذشته محمود محمودزاده در خصوص این طرح و ثبت نام متقاضیان برای تهران به فارس گفته بود که هر استانی که شرایط لازم برای ثبت‌نام مسکن ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشد از سوی اداره کل و شهرسازی آن استان اعلام شود. این اقدام برای آنها اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه به اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ابلاغ شده و میزان سهمیه مشخص شده است گفته بود که اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مشخص کرده است که در شهرهای جدید و کدام شهرهای استان تهران چه تعداد قرار است طرح مسکن ملی احداث شود بنابراین به محض اینکه اداره کل راه و شهرسازی اعلام آمادگی کند ثبت‌نام در استان تهران نیز آغاز می‌شود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1031167

وب گردی

وب گردی