کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود/تردد روان در محورهای تهران-شمال

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در حال حاضر در محورهای کندوان، هراز ‌و آزادراه قزوین-رشت، تردد روان است، گفت: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت 13 تا 24 روز جمعه سوم آبان از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور و محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه گفت: در حال حاضر رصد تردد در جاده‌ها از طریق 794 دستگاه دوربین نظارت تصویری و 2249 دستگاه ترددشمار انجام می‌شود.

وی ادامه داد: طبق‌ آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2249 دستگاه ترددشمار جاده‌ای، کل تردد ثبت شده در جاده‌ها، نسبت به روز قبل 14 درصد افزایش دارد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 15.3درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

آخرین وضعیت ترافیکی ‌محورهای منتهی به شمال کشور

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: طبق اطلاعات دو‌ربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر شاهد بروز ‌ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده گیلاوند هستیم.

محرابی‌نیا بیان کرد: در حال حاضر در مسیر رفت و برگشت محورهای کندوان، هراز ‌و آزادراه قزوین-رشت، تردد روان است.

وی با اشاره به مه‌گرفتگی محور کندوان، اضافه کرد: در دیگر محورهای منتهی به شمال کشور ‌مداخلات جو خاصی مشاهده نمی‌شود. اما در محورهای استان‌های گیلان، مازندران، همدان، کردستان، کرمانشاه و خراسان رضوی شاهد بارش باران هستیم.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین در مقاطع پل کلاک، گرمدره، پایانه شهید کلانتری و ساسانی، افزود: ‌در حال حاضر ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج مقطع ساسانی مشاهده می‌شود.

انسداد پنج جاده ‌به دلیل نبود ایمنی

وی بیان کرد: در حال حاضر محور رامیان- اولنگ - شاهرود، جاده فرعی شمشک - دیزین‌، محور قدیم خرم‌آباد-پل دختر‌، محور شهداد-اندوهجرد و جاده شهداد-نهبندان‌‌ به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

آزادراه‌های قزوین-کرج‌ و ‌تهران‌‌-کرج پرترددترین جاده‌ها‌

محرابی‌نیا گفت: در ‌24 ساعت گذشته بیشترین تردد در‌ آزادراه ‌قزوین-کرج‌، آزادراه تهران-کرج و آزادراه ‌کرج -قزوین‌ ثبت شد.

پیش از این محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات ایام شهادت امام رضا(ع) و وفات رسول اکرم (ص) در خبرگزاری فارس منتشر شد، اما از آن منظر که این محدودیت ترافیکی تا 11 آبان‌ماه ادامه دارد، مجدداً جهت اطلاع کاربران در ادامه خبر اطلاع‌رسانی می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات‌ ایام شهادت امام رضا(ع) و وفات رسول اکرم (ص)

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها در جاده ‌قوچان-شیروان، محور شیروان-بجنورد و جاده بجنورد-جنگل گلستان و بالعکس ‌تردد تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 22 روزهای دوم، چهارم و ششم آبان ‌و همچنین از ساعت 8 تا 22 روزهای سوم، پنجم، هفتم و دهم آبان‌ماه ممنوع است.

ایمان محرابی‌نیا گفت: در محورهای استان خراسان رضوی تردد‌ تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا ساعت 22 روزهای سوم تا هفتم آبان، در محورهای اصلی استان ممنوع است.

محرابی‌نیا بیان کرد: تردد خودرو از محور قدیم مشهد-ملک‌آباد به صورت 24 ساعته در روزهای دوم تا ششم آبان، ممنوع است و مسیر برای تردد زائران پیاده اختصاص می‌یابد.

وی گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 روز سه‌شنبه هفتم آبان تا پایان ترافیک همان روز به سمت جنوب (ملک آباد) به صورت یک طرفه خواهد بود؛ برای تخلیه ترافیکی خروجی مشهد از این محور به‌ عنوان مسیر جانبی و کمکی آزاد‌راه شهید شوشتری استفاده خواهد شد.

محدودیت‌ ترافیکی جاده‌های پرتردد تا روز شنبه 11 آبان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: تردد موتور‌سیکلت تا ساعت 12 روز شنبه 11 آبان از محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه، جاده تهران-سمنان -مشهد، محور‌ قوچان-مشهد، جاده سبزوار-مشهد و محور تربت حیدریه-مشهد وبالعکس ممنوع ‌است.

محدودیت ترافیکی محور هراز‌

وی گفت: در جاده هراز تردد ‌از ساعت 14 تا 24 روز جمعه سوم آبان از رودهن به سمت آمل ممنوع است، ضمناً ‌از ساعت 16 تا 24 روز سوم آبان، تردد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء‌ یک طرفه خواهد بود.

محرابی‌نیا افزود: در هراز تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز هفتم آبان از رودهن به سمت آمل ممنوع است ضمنا از ساعت 16 تا 24 ‌روز سوم آبان تردد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء یک طرفه خواهد بود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 10 آبان تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 11 آبان از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام پلیس راه در محل، تردد خودرو از ساعت 16 روز جمعه 10 آبان تا ساعت ‌2 بامداد روز شنبه 11 آبان ‌از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء یک طرفه خواهد بود.

وی گفت: در محور هراز‌ تردد ‌تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز یکم آبان و از ساعت 6 تا 24 روز دوم آبان تا ‌روز 9 آبان و نیز از ساعت 6 روز جمعه 10 آبان تا ساعت 12 روز 11 آبان از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

محدودیت‌‌های تردد در محور کندوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها ادامه داد: در محور کندوان تردد خودرو از ساعت 13 تا 24 روز جمعه سوم آبان از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛ با اعلام ‌پلیس راه ‌تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 ‌روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج ‌یک‌طرفه خواهد شد.

وی گفت: در جاده چالوس تردد ‌وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز یکشنبه پنجم آبان از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛ با اعلام پلیس راه‌ تردد خودرو از ساعت 16 تا 24 ‌روز پنجم آبان از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

محرابی‌نیا ادامه داد: در مجور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز سه‌شنبه هفتم آبان از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، با اعلام ‌پلیس راه تردد از ساعت 16 تا 24 ‌روز هفتم آبان از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌ طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: همچنین در محور کندوان تردد از ساعت 13 روز جمعه 10 آبان تا ساعت ‌2 بامداد روز شنبه 11 آبان از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است، با اعلام پلیس راه ‌تردد خودرو از ساعت 16 روز جمعه 10 آبان تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 11 آبان از مرزن‌آباد به سمت کرج ‌یک‌طرفه خواهد بود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور کندوان‌ تردد تریلر و کامیون از ‌کرج به چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

‌محدودیت‌های ترافیکی محور فیروزکوه‌

محرابی‌نیا گفت: تردد تریلر غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز 10 آبان از تهران به قائم‌شهر و بالعکس، ممنوع است.

محدودیت تردد در محور‌ قدیم قزوین-رشت‌

وی گفت: تردد تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز‌های دوم و ششم آبان و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 10 آبان در محور‌ قدیم قزوین-رشت‌ و بلعکس ممنوع است.

محدودیت ترافیکی دیگر محورهای پرتردد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در محور آستارا- اردبیل و بالعکس تردد تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز‌های دوم و ششم آبان و همچنین از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 10 آبان‌ ممنوع است.

‌وی افزود: در محور قدیم ساوه- همدان و بالعکس‌ تردد‌ تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت 12 روز شنبه چهارم آبان تا ساعت 24 روز یکشنبه پنجم آبان و نیز از ساعت 12 روز دوشنبه ششم آبان تا ساعت ‌24 روز سه‌شنبه هفتم آبان، ‌ممنوع است و مسیر جایگزین محور آزاد‌راه ساوه-همدان در نظر گرفته شده است.

محرابی‌نیا گفت: در جاده سلفچگان- قم ‌به سمت قم‌ تردد تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 10 آبان ‌ممنوع است و مسیر جایگزین جاده آزاد‌راه تهران-ساوه است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1031179

وب گردی

وب گردی