مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد

مراسم استقبال از دانشجویان جدید الورود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با حضور اعضای هیات رئیسه، معاونین، کارکنان و دانشجویان جدید الورود در سالن آمفی تئاتر این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

به گزارش ایسکانیوز از واحد بوکان، در ابتدای این مراسم سلمان حمیدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان ضمن گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید و خیر مقدم به حاضران، بیان داشت: این مراسم به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی و بسیج دانشجویی و کانون های فرهنگی دانشگاه، به منظور آشنایی دانشجویان جدید الورود با ظرفیت ها، امکانات، قوانین و مقررات و دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری دانشگاه برگزار شده است.

حمیدی در ادامه افزود: این معاونت حامی دانشجویان در تمام مراحل تحصیل می باشد و در کنار شما برای اشاعه و ترویج فرهنگ انقلابی، اسلامی و دانشگاهی همراه و هم‌قدم خواهیم بود.

حمیدی در ادامه به دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی اشاره نمود و افزود: دانشجویان باید به این دستورالعمل ها توجه کنند و رعایت آن برای دانشجویان الزامی است و اجرای دقیق دستورالعمل آراستگی و شئون رفتاری باید در رأس برنامه‌های فرهنگی دانشجویان قرار گیرد.

حمیدی بر لزوم گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در بین دانشجویی تأکید کرد و افزود: حجاب برای انسان از ارزش بالا و امر ضروری برخوردار است.

حمیدی در ادامه افزود: دانشجویان می توانند جهت مشاوره به دفتر مشاوره دانشگاه مراجعه نمایند.

حمیدی، ضمن معرفی کانونهای فرهنگی، هنری، اجتماعی، از دانشجویان خواست در دوره تحصیل، فعالیت و ثبت نام در این کانون ها را انجام دهند.

در ادامه انور ضیائی رئیس واحد بوکان ضمن خیر مقدم به دانشجویان جدیدالورود به امکانات و پتانسیل های واحد بوکان اشاره نمود و افزود: تمام تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان ایجاد مکانی علمی، پژوهشی، فرهنگی و.. در راستای توانمند سازی دانشجویان برای تبدیل شدن به افرادی کارآمد و کارآفرین است تا بتوانند برای پیشرفت کشور عزیزمان نقش اساسی داشته باشند.

ضیائی در ادامه افزود: وظیفه ما صیانت از دانشجویان است و ما این‌کار را از وظایف اصلی خود می دانیم.

ضیائی در ادامه افزود: مجموعه دانشگاه از شما دانشجویان انتظاراتی دارد و آن رعایت نظم و آراستگی در پوشش و رفتار، رعایت شئونات اخلاقی، حفظ قداست دانشگاه و روحیه حقیقت طلبی و رعایت احترام نسبت به اساتید و همکاران دانشگاهی است.

ضیائی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تعامل خوب و سازنده مسئول بسیج دانشجویی با دانشگاه ازاد اسلامی واحد بوکان، به خدمات و فعالیت های بسیج دانشجویی پرداخت و افزود: دانشجویان می توانند جهت استفاده از خدمات بسیج به دفتر بسیج دانشجویی در این دانشگاه مراجعه کنند و از این خدمات بهره ببرند.

در ادامه یداله رشیدی معاون اداری مالی دانشگاه ضمن خیرمقدم به دانشجویان جدیالورد به معرفی بخش های مختلف دانشگاه پرداخت و افرود: پشتیبانی از حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی و عمرانی جزء وظایف این معاونت می باشد و تمام تلاش ما فراهم نمودن رفاه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برای اساتید، دانشجویان و کارکنان است.

رشیدی در ادامه در خصوص پرداخت شهریه مطالبی بیان نمود و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی برای تسهیل پرداختی دانشجویان، وامهای متعددی دارد و شما دانشجویان می توانید جهت دریافت و کسب اطلاعات بیشتر به حوزه صندوق رفاه دانشجویان در این واحد دانشگاهی مراجعه نمایید.

در پایان هریک از معاونین فرهنگی و دانشجویی، اداری و مالی و مسئول بسیج دانشجویی جهت پاسخ گویی به دانشجویان در جایگاه حضور یافتند.

کد خبر: 1031191

وب گردی

وب گردی