تصمیمی که ختم به خیر نشد

همه ماجرا از یک اعتماد نابجا شروع شد، درست زمانی که علی آقا با تمام مشکلات زندگی اش تصمیم گرفت به رفیق قدیمی اش که بیمار کلیوی بود کمک کند، اما این تصمیم ختم به خیر نشد و او را روانه زندان کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، زندانی شدن علی آقا یکی از هزاران پرونده‌ای است که به دلیل ارتکاب جرائم غیر عمد تشکیل شده است. زندانیانی که از بد حادثه روانه زندان شده اند و همواره چشم انتظار کمک های خیرین هستند.


او در بدترین شرایط مالی و گرفتاری‌های هزینه‌های زندگی اش که هیچ امیدی در دنیا نداشت، تصمیم گرفت که با ضمانت یک وام ۲۰۰ میلیون ریالی به تامین مخارج بیماری دوستش که بیمار کلیوی است، کمک کند.

اما این تصمیم عاقبت خوبی نداشت، چند ماهی از دریافت وام گذشته بود، خبری از بازپرداخت اقساط نبود، تماس‌های مکرر بانک به ضامن شروع شد، خبری از رفیق قدیمی نبود، علی هم پولی نداشت که اقساط را پرداخت کند به یکباره دنیا برایش تیره و تار شد، از یک طرف هزینه‌های زندگی و اجاره خانه و فرزندانش و از طرف دیگر پرداخت اقساط معوقه بانک، برایش راهی نمانده بود، او که توان پرداخت بدهی‌های معوقه را نداشت به ناچار با شکایت بانک روانه زندان شد.


یک سالی می‌شود که مددجوی قصه ما از فرزندانش دور شده است و شب و روزش را به امید آزادی از زندان می‌گذارند، در حالی که بدهی او به بیش از ۳۷۰ میلیون ریال رسیده است، اما با تلاش‌های ستاد دیه استان خوزستان شاکی به دریافت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال رضایت داده، اما مددجو توان پرداخت این مبلغ را نیز نداشته است.

نیکوکارانی که تمایل کمک به آزادی این زندانی نیازمند را دارند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۶۲۳۰۶۵۴۰۰۶ بانک ملی ایران و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۴۳۸۲۲۵۶۵ بانک انصار بنام ستاد دیه استان خوزستان واریز کنند.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1031196

وب گردی

وب گردی