تاخت و تاز گلف در جاده ها

آخرین اخبار درباره جدیدترین خودروها حاکی از آن است که در آینده نزدیک شاهد حرکت Golf 8 در جاده ها خواهیم بود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، بخش C-هاچ بک فولکس واگن ، خود را برای معرفی Golf جدید آماده می کند. تمام عکس های این مدل قبل از معرفی خودرو در اینترنت فاش شده است. ویژگی های 2020 Volkswagen Golf در تاریخ 24 اکتبر مشخص می شود. بزودی روکش Golf 8 برداشته خواهد شد.

ویژگی های Golf Golf Volkswagen 2020

در حالیکه چند ساعت تا مراسم معرفی Golf 8 باقی مانده بود، تصاویر آن در اینترنت منتشر شد. در حال حاضر بحث بر سر این است که آیا درز تصاویر تصادفی یا عمدی بوده است. با نگاهی به طراحی خودرو ، می بینیم که در مقایسه با Golf 7 تغییرات طراحی قابل توجهی در آن صورت گرفته است. Volkswagen Golf 2020 دارای چراغهای نازک تری است. سپر پایین و باریک اتومبیل اکنون دارای یک خط جدید است. در پشت خودرو مشاهده می کنیم که نوارهای LED مشابه سایر مدل های فولکس واگن است. چراغهای جلو مشابه مدلهای Volkswagen Arteon و Touareg هستند و به نظر می رسد Golf 8 از این مدلها الهام گرفته است. وقتی از کنار به ماشین نگاه می کنیم می بینیم که خطوط تغییر زیادی نکرده اند.

در داخل و در کابین شاهد یک صفحه نمایش کاملا دیجیتال هستیم. اکنون پنل سرگمی/اطلاعات نیز دیجیتالی شده اند. تا آنجا که از تصاویر می توانیم ببینیم ، از صفحه نمایش head-up display در این خودرو استفاده شده است.

از دستگیره دنده که به آن عادت کرده ایم اکنون یک دکمه کوچک باقی مانده است.

وقتی به جزئیات گزینه های موتور فولکس واگن گلف 2020نگاه می کنیم می بینیم که در این خودرو گزینه موتورهای بنزینی 1 لیتری و 1.5 لیتری وجود خواهد داشت. علاوه بر این ، شاهد حرکت گزینه های هیبریدی گلف 8 در جاده ها نیز خواهیم بود.

مدل Volkswagen Golf 2020 در کارخانه ولفسبورگ آلمان تولید خواهد شد. این وسیله نقلیه ابتدا در دسامبر 2019 در اتریش و آلمان به بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1031207

وب گردی

وب گردی